Gjest Unni Skrevet 1. april 2003 #1 Del Skrevet 1. april 2003 Min kjæreste har gjort masse rart før han traff meg. Selv har jeg kun to faste forhold/sexpartnere bak meg, og har vært fornøyd med det, inntil nå. Jeg har fått vite at kjæresten min har hatt sex med over 20(!) andre jenter! Jeg ble mildest talt sjokkert... Han er 30, og jeg er 25 år. Er ikke det svært mange partnere? Dessuten har han hatt trekantsex flere ganger. Både sammen med en annen mann og ei jente (Et par han brukte å treffe fast), og to ganger sex med to jenter samtidig. Dette gjør meg sjalu, og etterhvert litt misunnelig! Jeg HAR ymtet frampå til han om at jeg også kunne tenke meg å ha sex med to menn samtidig, men han sier at det kunne han ikke tillate. Er ikke det litt dobbeltmoral? Her har han kost seg masse, og utfoldet seg i senga med masse spennende mennesker! Mens jeg har hatt tildels ganske kjedelig sex hittil i livet? Nå kan jeg vel si at det ikke er noe galt med VÅRT sexliv. han syns jeg er helt super. Selv syns jeg nå han er ganske ordinær da, men en god gutt! Jeg har LYST til å leve ut noen fantasier jeg også! Vil ikke slå meg til ro med at bare HAN har opplevd dette. Men jeg kunne vel tenke meg å ende opp med han til slutt, likevel. Vurderer å legge inn kontaktannonse etter to gutter/menn som kan hjelpe meg, men vegrer meg litt. Utroskap er ikke "bare-bare"... Men jeg vil også ha! Noen gode råd til meg, i den situasjonen jeg er i? Unni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. april 2003 #2 Del Skrevet 1. april 2003 Derfor spør man ikke kjæresten om tidligere seksualpartnere og opplevelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #3 Del Skrevet 1. april 2003 Derfor spør man ikke kjæresten om tidligere seksualpartnere og opplevelser! Tåpelig! Selvfølgelig spør man om det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. april 2003 #4 Del Skrevet 1. april 2003 Gjest. Selvfølgelig gjør man ikke det, for ofte får man slike "sjokk" som det her. Dessuten har man da heller ikke noe med å grave i kjæresten sin fortid. At folk aldri lærer at det bare blir bråk ut av slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #5 Del Skrevet 1. april 2003 Gjest. Selvfølgelig gjør man ikke det, for ofte får man slike "sjokk" som det her. Dessuten har man da heller ikke noe med å grave i kjæresten sin fortid. At folk aldri lærer at det bare blir bråk ut av slike ting. Dette kan da kun de som vet de overgår kjæresten sin mene... De har vel noe å skjule? Men ikke la dette overta strengen til Unni, ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 1. april 2003 #6 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg syns 20 er mange, Unni. Veldig mange. Nå er jeg så heldig at mannen min ikke har vært sammen med andre kvinner enn meg, og jeg har ikke vært sammen med andre menn. Så det kan godt hende at 20 er mer vanlig enn det jeg tror. Når det gjelder det andre spørsmålet ditt... Er du sikker på at du vil dette da? Det er ikke bare en måte å "hevne" deg på? Vil du virkelig gi deg selv til to menn du ikke kjenner. Ber deg bare om å tenke etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. april 2003 #7 Del Skrevet 1. april 2003 Synes 20 blir for lite!!!! Gang tallet ett par ganger. Unni: Bare utfold deg med gruppesex du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raider Skrevet 1. april 2003 #8 Del Skrevet 1. april 2003 Synes 20 blir for lite!!!! Gang tallet ett par ganger. Unni: Bare utfold deg med gruppesex du!!! A-HA!!!! Der kom dobbeltmoralen frem! Så det er greit at ei jente har gruppesex på si, men FY-FY hvis gutten "ligger etter", og vil ha slike opplevelser han også? Skal si du ble tatt med buksa nede nå, sexysadie !!! ;-) PS! Jeg er i samme situasjon som Unni ang. trekantsex (Ikke partnere). Og tro meg, jeg jobber med saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. april 2003 #9 Del Skrevet 1. april 2003 Hva mener du med at jeg ble tatt med buksene nede....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #10 Del Skrevet 1. april 2003 I den grad det er noe "råd" tror jeg at jeg ville konsentrert meg mer om det sexlivet du og han har sammen nå, enn hva han har gjort på ymse arenaer før han traff deg. Når man er henholdsvis 30 og 25, med andre ord litt over den seksuelle lavalderen..., tror jeg det er sjelden man finner en partner som har "lik" erfaring hva angår antall etc. Har man 10 år som singel vil jeg tro antall partnere varierer fra 0 til 120 (ikke sant, Sexysadie?), mens 10 år med samme partner kanskje bare innebærer sex med den ene - men desto flere ganger... Samboeren min (hun er 29, jeg er 32) har et større "erfaringsregister" enn jeg har, sånn er det bare. Fordelen er selvsagt at vi nyter godt av hverandres erfaringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raider Skrevet 1. april 2003 #11 Del Skrevet 1. april 2003 Hva mener du med at jeg ble tatt med buksene nede....??? Du er jo sååå oppgitt over oss menn som ergrer oss over partnere med mer erfaring enn oss elv, og "fordømmer" oss når vi vil gjøre noe med det. Er klar over at du jobber her, og at du MÅ skrive litt provoserende. Men du er nå litt "forhåndsprogrammert" da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. april 2003 #12 Del Skrevet 1. april 2003 Gjest. Jeg og kjæresten min ligger likt, vi har bare hatt en hver.. HVERANDRE. Unni. Synes ikke du skal være utro bare fordi kjæresten din ikke vil. Hva er vitsen med forholdet da? Er sex så viktig for deg at du er villig til å risikere at forholdet går i vasken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raider Skrevet 1. april 2003 #13 Del Skrevet 1. april 2003 Gjest. Jeg og kjæresten min ligger likt, vi har bare hatt en hver.. HVERANDRE. Unni. Synes ikke du skal være utro bare fordi kjæresten din ikke vil. Hva er vitsen med forholdet da? Er sex så viktig for deg at du er villig til å risikere at forholdet går i vasken? Bra, for dere! (Og dét mener jeg så inderlig!!!) Men jeg sitter i samme situasjon som Unni sjøl, og skjønner henne. Jeg har alltid hatt lyst på trekant, og kjæresten min har hatt det. mange ganger... Men nå er hun så "dydig" blitt, at denslags vil hun ikke mere. Yadda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. april 2003 #14 Del Skrevet 1. april 2003 Er klar over at du jobber her, og at du MÅ skrive litt provoserende. Men du er nå litt "forhåndsprogrammert" da... Du snakker om å bli tatt med buksene nede..... Jeg jobber ikke her Jeg er en helt vanlig bruker lik som du!!! Stor nese til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. april 2003 #15 Del Skrevet 1. april 2003 I den grad det er noe "råd" tror jeg at jeg ville konsentrert meg mer om det sexlivet du og han har sammen nå' date=' enn hva han har gjort på ymse arenaer før han traff deg. [/quote'] Må si meg enig her! Det er nå som gjelder! Tenk dere i hvertfall godt om før dere gjør noe dere antakeligvis kommer til å angre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. april 2003 #16 Del Skrevet 1. april 2003 Har man 10 år som singel vil jeg tro antall partnere varierer fra 0 til 120 (ikke sant, Sexysadie?), mens 10 år med samme partner kanskje bare innebærer sex med den ene - men desto flere ganger... . Du har da virkelig fått med deg mine innlegg her inne hva... Smigrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raider Skrevet 1. april 2003 #17 Del Skrevet 1. april 2003 Du snakker om å bli tatt med buksene nede..... Jeg jobber ikke her Jeg er en helt vanlig bruker lik som du!!! Stor nese til deg. Hmmmmm! OK! Men det gjør det vel ikke bedre at DET VIRKER SÅNN, he-he! :-) :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #18 Del Skrevet 1. april 2003 20 seksualpartnere er IKKE mye, hverken for mann eller kvinne. Når skal kvinner lære seg å skille mellom kjærlighet og sex? Å bare ha vært sammen med en eller to er sikkert veldig romantisk, men fy søren så KJEDELIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. april 2003 #19 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg synes heller ikke 20 seksualpartnere er for mye, men jeg synes ikke at man kan ha for få sexpartnere heller. Det får være opp til hver enkelt! Hver og en får gjøre det som føles riktig for en selv.. (Var det bedre Trøffelhelten?) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. april 2003 #20 Del Skrevet 1. april 2003 Nemlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå