Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 (endret) Kom gjerne med flere dere også. * Kunde: Jeg skulle gjerne kjøpt Internett. Hvor mye koster det? * Kunde: Nå har jeg akkurat lastet ned Internett. Hvordan bruker jeg det? Brukerstøtte: OK, for å åpne en Internett-konto, er det lettest hvis du bruker et kredittkort. Kunde: Okei, vent litt! (lyd av roting og fomling i bakgrunnen) Kunde: Har du fått det nå? Brukerstøtte: Vel, nei, du har ikke gitt det til meg ennå. Kunde: Visst har jeg det! Jeg stakk det inn i sprekken foran på datamaskinen... * Kunde: Jeg skulle hatt tak i Internett, men det må være den seneste versjonen! Resten av teksten kan leses her. Innlegget er endret. -jolie (mod) Endret 31. august 2007 av jolie
Cata Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 OK, dette er min absolutte favoritt - hvorav følgende passus får førsteplassen: P: Flyet oppfører seg rart. S: Flyet har fått beskjed om å ta seg sammen, fly ordentlig og være litt seriøst!
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 OK, dette er min absolutte favoritt - hvorav følgende passus får førsteplassen: P: Flyet oppfører seg rart. S: Flyet har fått beskjed om å ta seg sammen, fly ordentlig og være litt seriøst! Min favoritt på denne er: P: Mus i cockpitten. S: Katt installert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå