Gå til innhold

Er ikke kvartetten til Chanel noe bra? (øyeskygge)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør man velge den med to i? Skal kjøpe på taxfree imorgen, men fanget opp av en tråd her at de drysset, var svake i fargen etc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en kvartett fra Chanel som jeg er veldig glad i! Drysser bittelitt, men absolutt ikke mer enn andre jeg har vært borti (tips om dryss-fri øyeskygge mottas med takk!), og fargene er akkurat passe sterke for meg (men jeg er lys blond, så ønsker ikke så sterke farger.)

Skrevet

de monoøyenskyggene fra estee lauder drysser ikke, ellers funker det med en god øyenskyggekost...

Skrevet

Jeg elsker kvartetten til Chanel!

Synes øyenskyggen er fantastisk med akkurat passe skimmer i. Kan ikke si jeg synes den drysser så veldig...? Ikke er den svak i fargen heller. Men - det er jo smak og behag da!

Skrevet

Kvartetten til chanel er min favoritt også. Jeg synes absolutt den har en bedre konsistens enn duoen...

Gjest Gjest_Kitekatt_*
Skrevet

Jeg endte faktisk opp med et skrin fra Lancome med 4 skygger (samme farger som den Beige Veloures fra Chanel), 1 rouge og leppestift i. Kostet 100 kr mindre, og jeg er kjempefornøyd. Nå trenger jeg bare ha med det skrinet, mascara og kajal når jeg skal overnatte hjemmefra feks :)

Fornøyd!

Skrevet

Jeg elsker kvartettene til Chanel, jeg synes ikke de drysser eller smitter noe mer av enn andre øyenskygger.

Favoritten er no.79, Spices, den kjøper jeg om og om igjen. Den lyseste fargen der er perfekt til hverdags :sminkedokke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...