Thomasine Skrevet 31. august 2007 #1 Del Skrevet 31. august 2007 Ja, jeg den som arver gubbens avlagte... Nå har jeg da Nokia 6680, men manualen kan du skjønne er borte for lengst!! Er det ikke smilies på denne? Finner det i allefall ikke...:klø: Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 31. august 2007 #2 Del Skrevet 31. august 2007 6680 er vel så vidt jeg husker en serie 60-telefon, og de har ikke grafiske smilefjes, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 31. august 2007 Det var dumt... Jeg som er avhengige av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Del Skrevet 31. august 2007 Kolon bindestrek parantes :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 1. september 2007 Jepp, men det er ikke like virkningsfullt alltid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caso Skrevet 2. september 2007 #6 Del Skrevet 2. september 2007 Jepp, men det er ikke like virkningsfullt alltid... De kommer jo opp til mottaker som ;-) :-) uansett. Er langt fra alle som har smilyes på sin tlf, selv om du sender som grafikk fra din tlf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 2. september 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 2. september 2007 Trodde alle mobiler hadde det, jeg....forvirret: Men hva med toner da? Finner ikke ringemelodier heller, jeg... Bare en vanlig ring-ring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 2. september 2007 #8 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, jeg den som arver gubbens avlagte... Nå har jeg da Nokia 6680, men manualen kan du skjønne er borte for lengst!! Så fint at Nokia ikke har mistet sin da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 3. september 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 3. september 2007 Så fint at Nokia ikke har mistet sin da.. Takk, Nedfall. Fant den faktisk i går selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå