Gjest Deception Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Med korn: Lancôme Exfoliance Confort Uten korn: YSL Gommage Action Biologique Sans Grains (en gele du masserer på tørr hud til den blir flytende, deretter skylles den av). Uten korn er også peelingpulverne fra Kanebo og Dermalogica. Disse blandes med vann til en skummende masse, som masseres på huden og skylles av. Dessverre synes jeg de er litt i overkant uttørkende.
Arwen Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Eller hvis man trenger en billig variant er nivea sin helt ok Men liker dermalogicas daily microfoliant også. Den er mildere for huden.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 digger også skin prep fra dermalogica.
kitekatt Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 7 day scrub fra Clinique hvis man har sensitiv hud. Til vanlig hud, den andre scruben fra Clinique (den er helt nydelig, blir liksom kald på huden mens du skrubber)
Banshee Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 St. Ives Apricot Scrub. Jeg synes kornene er veldig grove og store, men det går bra hvis man skrubber veldig forsiktig og ikke tar helt av. Billig er den også
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Min favoritt er utan tvil Chanel Microperle Eclat. Kjøpte den første flaska på parfymeriet til 375,- Knalldyrt for ein peeling, men den var veldig bra. Kjøpte nest flaske på Strawberrynet for ca 250,- Kan anbefales.
Søtpotita Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 St. Ives Apricot Scrub. Jeg synes kornene er veldig grove og store, men det går bra hvis man skrubber veldig forsiktig og ikke tar helt av. Billig er den også Denne likte eg også, men finst den endå?? Kvar kan den kjøpast? Ellers likar eg Nivea sin med store blå korn i, og Body Shop sin med jojoba i. Likte også Body Shop sin rosa med vitamin E med bittesmå korn i.
Banshee Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Denne likte eg også, men finst den endå?? Kvar kan den kjøpast? Ellers likar eg Nivea sin med store blå korn i, og Body Shop sin med jojoba i. Likte også Body Shop sin rosa med vitamin E med bittesmå korn i. Jeg kjøpte min på Vita for ca. et halvt år siden, men tror de har den der ennå.
SuperNova Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 Jeg kjøpte min på Vita for ca. et halvt år siden, men tror de har den der ennå. Jada, kjøpte nettopp en!
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 Er det "korn" i Chanel sin? Der er geleaktige perler i Chanel sin peeling. Den skal masseres inn i ansiktet i ca 1. min før nskylles av i vann.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg liker Dermalogica Daily Microfoliant. Endret 2. september 2007 av Dalwhinnie
Gjest care Skrevet 2. september 2007 #17 Skrevet 2. september 2007 Guinot har sinnsyke gode produkter, samt peelinger.
Saeria Skrevet 2. september 2007 #18 Skrevet 2. september 2007 Jeg er fornøyd med en fra Thalgo. Lukter en del mint da. Så de som ikke takler lukten av mint bør styre unna. Likte også gentle cream exfoliant fra Dermalogica.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #19 Skrevet 2. september 2007 Min favoritt er utan tvil Chanel Microperle Eclat. Kjøpte den første flaska på parfymeriet til 375,- Knalldyrt for ein peeling, men den var veldig bra. Kjøpte nest flaske på Strawberrynet for ca 250,- Kan anbefales. Signerer
Gjest Kanelia Skrevet 2. september 2007 #20 Skrevet 2. september 2007 Med korn: Guerlain issima micropeeling lissant. Uten korn: Comfort zone skin resonance peeling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå