Gjest AnneShirley Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Jeg har brukt el-tester fra billigtest.no. Det står at streken må være sterkere enn "kontrollstreken". Jeg har fått svak strek to dager på rad, men aldri "sterk nok strek". Ved tidsrommet jeg fikk svak strek hadde jeg "alle andre" tegn på el, og det var på helt riktig tidspunkt i syklusen min. Betyr dette at jeg garantert ikke har hatt el likevel? Noen som vet? (er i PP8 nå, så om jeg faktisk ikke har el, hadde det jo vært kjekt å finne det ut... hmm...)
GlamCat Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg har også aldri fått "sterk nok strek" med de billigtestene. En gang tok jeg en CB digitaltest og den viste positivt, men billigtesten viste ganske sterk strek, men ikke like sterk som kontrollstreket. Og jeg er sikkert at jeg hadde EL da, mensen kom 14 dager etterpå. Så min konklusjon er at de billigtestene er ikke til å stole på 100%. Lykke til:)
Gjest AnneShirley Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Takk for at du delte dine erfaringer. Jeg var redd det betydde at jeg garantert ikke hadde hatt eggløsning. Får vel prøve med en dyrere test nest omgang.
Mini Mi Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg brukte og de samme EL-testen denne måneden. Jeg fikk heller ikke annet en en noen svake streker. Jeg begynte også å bli redd for at jeg ikke hadde EL jeg heller. Har nå lest litt om dem og har fått inntrykk at de kan være litt upålitelige? Jeg håper nå i hvertfall på det.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Jeg testa med EL-staver fra babyplan.no, og fikk pos utslag fire måneder på rad. Så ble det to måneder der de aldri ble helt positive, bare en strek som var endel svakere enn kontrollstreken. Begynte som deg å stresse med at jeg kanskje ikke hadde EL osv. Men så kom aldri mensen etter den andre perioden uten pos EL-test, og nå er jeg 6+6 Følte at kroppen satt kontroll-freaken meg på plass, men det er helt greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå