Gå til innhold

Hva med neglene damer................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lakkerer dere disse den store dagen, eller er disse naturell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har problemer med hva jeg skal gjøre med neglene. Jeg har bitt negler i mange år, men har endelig klart å slutte. Men jeg har ikke fine negler, de er ganske brede og brekker utrolig lett. Jeg har nesten ingen erfaring med og klippe og file neglene.

Hvordan få fine negler frem til bryllupet?

Og skal de være med eller uten lakk?

Og hvordan får man lakken fin?

Endret av Elize
Skrevet

Du får kjøpt neglelakk som styrker neglene :jepp:

Og det finner du i de fleste butikkene som selger negleakk, sminke + +

Skrevet

Jeg tror jeg skal få dem fikset. Jeg har fine negler, men bruker vanligvis ikke neglelakk og er skikkelig dårlig til å ta den på :sjenert:

Skrevet

Jeg kommer til å sette på kunstige negler, da mine lett brekker. Tror jeg vil ha fransk manikyr...

Skrevet

Jeg har lange negler, men man vet aldri når en negl brekker! Derfor skal jeg få dem fikset dagen før, slik at de er ekstra sterke og holdbare!

Skrevet

Jeg fikk støpt negler til bryllupsdagen. :)

Skrevet

Fikk fikset neglene mine hos negledesigner. Satte på negleforsterker/fransk manikyr.

Skrevet

Jeg støpte negler i salong. Naturfarget med fransk tupp. Satte på 3 små stener på ringfingern :)

Syns det ble veldig fint. (Men hun var ikke så flink så 2 av dem brakk før bryllup....og selvom jeg visste at ingen kom til å legge merke til det - irriterte det meg.)

Her er bilde av mine negler...inkl den m stener og den ene som brakk...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Støpenegler uten farget lakk. Den hvite tuppen blir lekker mot hvit kjole :)

Skrevet

Fikser dem selv, filer de pene og skal ha på blank neglelakk.

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt til å la neglene vokse litt ut, klippe og file dem pent og ta på klar neglelakk, men så brakk to av dem nå, fire uker før, og jeg rekker ikke vokse dem ut igjen i tide...

Så jeg ender vel med å få støpt negler i et studio... Selv om det er dyrt...

Skrevet

For meg var det naturlig å ha støpenegler på bryllupsdagen. Jeg har helt vanlige korte negler. På bryllupsdagen har man finere kjole, sminke, frisyre enn man noen gang har hatt, derfor synes jeg neglene også skal være finere enn noen gang :) Når jeg hadde betalt så mye for andre ting, var det ikke vanskelig å bruke 500 på negler. Selv om det ikke er neglene det er mest fokus på, vises det godt. Når man holder buketten, når man spiser, tørker tårer, danser brudevals osv.

Skrevet

Har man pene negler er d jo bare å få stelt de litt, gjerne m fransk tupp. D synes jeg er penest!

Men om man er som meg som har dårlige negler, er d en fin mulighet å kunne få støpt negler!

var ikke noe spørsmål for meg engang d..

Lekkert ble det :)

Skrevet

Ser mange som har støpte negler og det ser veldig pent ut. Men jeg vil ikke ha så lange negler, siden jeg hele livet har hatt korte, er redd de skal bli i veien. Er det mulig å få støpt litt kortere negler eller må de være lange?

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg fikk også støpt negler, med fransk tupp. Jeg ba om å få dem ganske naturlige, så de var avrundet og ikke så veldig lange. Det var kjempefint! Men veldig uvant for meg som aldri har lange negler likevel da, slet veldig med knapper og slikt mens jeg hadde det.

Skrevet

Jeg fikk også støpt negler til bryllupet.De sitter på ennå 2 uker etter.

Du kan selv velge lengden på dem.

Skrevet
Jeg fikk også støpt negler, med fransk tupp. Jeg ba om å få dem ganske naturlige, så de var avrundet og ikke så veldig lange. Det var kjempefint! Men veldig uvant for meg som aldri har lange negler likevel da, slet veldig med knapper og slikt mens jeg hadde det.

Det er ikke bare fordi neglene er lange det er vanskelg å åpne knapper osv. Det er også fordi neglene er såpass mye tykkere enn vanlig. Jeg har naturlige lange negler til vanlig, og har ingen problemer med å åpne knapper og plukke opp ting, men med negleforsterker (blir som fransk manikyr) så var det med ett mye vanskeligere.

Hvis man skal sette på negler til bryllupet, så anbefaler jeg egentlig at dere gjør det et par dager før bryllupet i hvert fall, så du ikke helt plutselig blir "invalid" på bryllupsdagen ;) Greit å bli vant til neglene først.

Skrevet
Korte velstelte negler uten lakk.

Enig med deg. Særlig dersom det er slik man går til daglig.

Det synes gjerne veldig godt hvem som er vant til å gå med lange negler og hvem som ikke er det, og når bruden er så oppstaset likevel, så ser jeg personlig ikke poenget med å style både negler og øreflipper og lilletær :fnise:

Og for øvrig synes jeg at falske, tykke negler med fransk manikyr er på grensen til udelikate... men det er jo bare en personlig mening. Jeg synes i alle fall ikke at alle bruder "må" style neglene sine, med mindre de har veldig lyst selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...