Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Har sett en del bilder av elefanter, delvis i samspill med indiske barn, og blant annet ett av en elefant som svømmer, tatt nedenfra. Men nå klarer jeg ikke å huske navnet på fotografen. :gråte: Noen som kan hjelpe?
Amused Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Har sett en del bilder av elefanter, delvis i samspill med indiske barn, og blant annet ett av en elefant som svømmer, tatt nedenfra. Men nå klarer jeg ikke å huske navnet på fotografen. :gråte: Noen som kan hjelpe? Er det Steve Bloom du mener?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Er det Steve Bloom du mener? Nei, faktisk ikke. Men disse bildene var også fantastisk fine! Tusen takk! Noen flere som kan tipse om elefantfotografer? Kanskje jeg finner den riktige til slutt.
Amused Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Hehe, håper du får riktig svar snart Jeg så en utstilling av Steve Blooms bilder i fjor sommer, og falt pladask for elefantbabybildene :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå