Bettie_Page Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 (endret) Jeg har veldig lyst til å lese denne boken, og kan selvsagt låne den på biblioteket, men tror dette kan være en bok jeg plutselig får lyst til å understreke ting i og legge igjen på nattbordet til min kjære. Tar gjerne mot tips om hvor jeg evt kan finne et eksemplar i butikken. Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 31. august 2007 av Skya
Grønt blad Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Søk på bokkilden. Hvis du spør i en bokhandel vil de med stor sannsylighet kunne bestille boken til deg hvis de ikke har den. Lykke til!
Bettie_Page Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Problemet er at den er utsolgt fra forlaget. Derfor jeg etterlyser en brukt kopi. Skulle selvsagt spesifisert det i første innlegg.
Gjest Elfrida Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Jeg kan lese kart jeg! (mest fordi jeg har elendig retningssans...) Beklager avsporing.
Gjest Heloise Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg kan lese kart jeg! (mest fordi jeg har elendig retningssans...) Beklager avsporing. Typen min kan lytte og jeg kan lese kart, er noe galt? (måtte bare)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå