Gjest Gjest_liselotte_* Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 hei har nå 2 kontoer i samme bank.. en som jeg skal bruke fra og en sparekonto,,, men så kommer problemet når jeg skal betale regninger...da kommer automatisk sparekontoen frem og om jeg ikke kikker over det så bli det da trekt penger derfra.... hvordan får jeg endra det? vil jo ikke betale fra sparekontoen... og denne gangen ble det gjort.. og vil ha det endra.. men hvordan???+
Cupcake Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Det spørs jo hvilken nettbank du bruker. Er ikke sikkert du kan forandre det. Se under "innstillinger" eller liknende. Du kan jo også kontakte banken din og spørre.
Cupcake Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Var tilfeldigvis innom instillingene i nettbanken min nå. Så hvis du har Skandiabanken kan du gå inn der og velge "Standardkonto for betalinger/overføringer" og så må du velge hvilken konto du vil ha der. Ganske enkelt.
Nala Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Jeg har også dette valget i egen nettbank. At jeg kan endre standardkonto for betaling. Sjekk litt rundt i menyvalgene dine, eller kontakt banken og spør
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Det finnes nok et valg som heter primærkonto, stndardkonto eller lignende. Hvilken bank bruker du, liselotte?
Gjest liselotta Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Det finnes nok et valg som heter primærkonto, stndardkonto eller lignende. Hvilken bank bruker du, liselotte? sparebanken sør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå