Gå til innhold

Sangstjerne på TV3

Anbefalte innlegg

Gjest Sangpedagog
Skrevet

Noen som så dette programmet som hadde premiære på TV3 i går kl.20.00?

Hva syntes dere om konseptet?

Jeg mener det var ganske underholdene, men må få si en ting!

Av de 3 som gikk ut er jeg veldig enig av 2 av dem mht sangstemmen.

Når det gjelder Marianne Auli var det så tydelig at folket ikke stemte etter sang stemmen hennes, men at de ikke liker henne.

Det var så dårlig gjort.

Hun hadde en fantastisk flott stemme og en fantastisk flott og proff fremførelse at det var rent vondt at hun gikk ut!

Cato Z.Pedersen gikk videre framfor henne og han sang helt for jævlig!

Jeg er absolutt ingen fan av Marianne Auli snarere tvert i mot, men det blir for dumt å stemme etter trynet framfor sangen hennes.

Er det flere som reagerte på dette?

Disse var med:

Einar Gelius , sogneprest,

Marianne Aulie , kunstner,

Tommy Sharif , dekkbaron,

Hege Tørresdal , tidligere Frøken Norge-vinner,

Cato Zahl Pedersen , idrettsutøver og polfarer,

Sigrid Bonde Tusvik , komiker,

Svein Østvik , Mr. Charterfeber,

Ingeborg Sørensen , eks-skjønnhetsdronning,

Gunn Margit Andreassen ,skiskytter,

Adam Schjølberg , kjent fra Homsepatruljen,

Nicholas Carlie , tidligere programleder for VG-lista

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke en sangkonkurranse, det er et underholdningsprogram og da er det andre ting enn talent som avgjør folks stemmegivning. Det har man sett mange ganger på bl.a. Idol. Og Finn Schøll ble ikke så populær i Skal vi danse? fordi han var en imponerende danser...

Skrevet

Jeg glemte å se det, men skal få med meg reprisen på lørdag.

Skrevet

Jeg svitsjet såvidt innom,men det må være det mest tragiske programmet jeg har sett... herregud hva skjer med menneskeheten tenkte jeg da jeg så det.. hehe

grusomt.. og som prikken over i'en så hadde de fått han fæle sydenliv duden med der og!!

gosh...

Skrevet

ja dette går kun på underholdning! eneste som faktisk traff tonen var jo han siste programlederen. rett og slett et grusomt program spør du meg. jeg ble flau på deres vegne mange ganger.

og hun aulie, fysj for en dame!! skikkelig ekkel! det var hun andre blonde som ble blandt de tre også.

også dommerne da, de turte knapt å si noe negativt, dumme tilbakemeldinger!

eneste artige med programmet var faktisk sharif! liker den typen!!! som han selv sier, jeg liker å drite meg ut! og det er akkurat det han gjør. kjempe morsomt var det der. og ikke minst kommentarern: jeg vil integrere meg i det norske samfunn, så dette går bra. men kommentaren idag om at han ikke vil vinne fordi da må han stille opp i tanga og turban er nok litt smart tenkt, for at folk skal stemme han frem....smart han der.. ikke rart han har så mye penger som han har..

Skrevet

Nå gikk ingen ut i går da, men stod i faresonen.

Jeg synes det var artig å se på jeg, men skulle gjerne sett at et par av deltagerne gikk ut slik at det ble enda artigere.

Gjest Silmarill
Skrevet

Jeg syntes det var et helt greit program jeg, men ikke så greit at jeg kommer til å sitte klistret forran skjermen når neste program kommer ;)

Han Nicholas Carlie (tidligere programleder for VG-lista) han hadde faktisk en utrolig ren og kraftig stemme!

Men så sier sønnen min på 16 at han har jo gitt ut en singeli i et band som heter The Berries..eller noe sånt!

Skulle det ikke bare være amatører som skulle underholde oss ?

Det blir jo litt urettferdig mener nå jeg.

Jeg liker ikke Marianne Aulis person, men jeg mener hun sang bra jeg da men...

Han Tommy Sharif var jo veldig festlig da :ler: Stemte på han jeg :fnise:

Her er en anmeldelse av programmet!

http://www.abcnyheter.no/node/51411

:popcorn:

Skrevet

Hvis man ikke ser på Marianne Aulie og faktene hennes var hun ikke så verst, faktisk var hun en av de få som sang bortimot rent.

Ellers skulle jeg ønske de hadde valgt kjendiser som hadde et snev av talent, da hadde det blitt morsommere å se på.

Skrevet

Tviler sterkt på at jeg kommer til å se på dette før han charterfeber-fyren går ut. Fikser ikke den mannen, han burde beskyttes mot seg selv.

Skrevet

Det er jo helt klart mest damer som ser på dette programmet da, siden to av de fresheste damene fikk minst poeng!

Ellers er jeg enig i at jeg ikke klarer han charter Svein. Måtte svitche til en annen kanal mens han holdt på. Han er en syk syk mann.....Ordentlig ekkel.

Skrevet

Jeg så på det, selv om det ikke er helt min type program, og syntes det var morsomt. Fikk meg en god latter eller to.

Det jeg reagerte litt på er at Nicholas, som på onsdag var sistemann ut, faktisk har sunget i band (Strawberry - et- eller- annet? )og har/hatt en sangkarriere. Jeg mener det er feil å ta han med i dette programmet, men meg om det...

Kommer nok ikke til å følge med på dette fremover, men litt morsomt var det jo.

Skrevet

Jeg hadde det på i bakgrunnen, men får spader av Kathrine Sørland, så det spørs om jeg orker å se på det hver uke...

Skrevet

Gløtter på reprisen nå, selv om jeg tar det opp på video fordi vi skal se komiprisen. Men trondheimsgutten Alfie er jo grunn nok til å følge med på dette programmet :rødme:

Skrevet
Han Nicholas Carlie (tidligere programleder for VG-lista) han hadde faktisk en utrolig ren og kraftig stemme!

Men så sier sønnen min på 16 at han har jo gitt ut en singeli i et band som heter The Berries..eller noe sånt!

Skulle det ikke bare være amatører som skulle underholde oss ?

Det blir jo litt urettferdig mener nå jeg.

Jeg liker ikke Marianne Aulis person, men jeg mener hun sang bra jeg da men...

ENIG med at det blir urettferdig med en som ikke er amatør skal delta.

Marianne Auli var skikkelig flink, folk stemte etter trynet.Dårlig gjort selvom dame er sprø hadde hun en fin stemme og scenetekke

Hvis man ikke ser på Marianne Aulie og faktene hennes var hun ikke så verst, faktisk var hun en av de få som sang bortimot rent.

Enig med deg Tuji

Det jeg reagerte litt på er at Nicholas, som på onsdag var sistemann ut, faktisk har sunget i band (Strawberry - et- eller- annet? )og har/hatt en sangkarriere. Jeg mener det er feil å ta han med i dette programmet, men meg om det...

Dette ser du at du ikke er alene om å reagere på.Reagerer selv på at han som er sanger deltar i dette showet.

Skrevet

Det har vel ikke noe å si at han har gitt ut cd? Jeg har da også gitt ut opptil flere cd-er, men er på ingen måte proff av den grunn.

Skrevet
Når det gjelder Marianne Auli var det så tydelig at folket ikke stemte etter sang stemmen hennes, men at de ikke liker henne.

Det var så dårlig gjort.

Hun hadde en fantastisk flott stemme og en fantastisk flott og proff fremførelse at det var rent vondt at hun gikk ut!

Dere er ironiske nå håper jeg? Dama sang så langt i fra rent, jeg har bortimot absolutt gehør, og marianne auli ga meg øreverk!

(ikke at de andre var noe særlig heller...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...