Gjest Boxer Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Kinkig - je vet at kona mi er alldeles hypp på trekant med en mann til og meg. Vi har vært på nippet før, men aldri lissom helt komt i mål. Selv så tenner je på tanken på detta, vi prater om det, men je tur lissom itte helt å finne noen som passe inn i opplegget. Je trur hu har en ta mine kompiser i radar'n og det passe meg helt fint, men åssen går vi frem videre. De e på en måte litt flaut, men vi har så lyst - minne litt om sånn sjenerte som vi var når vi var yngre.
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Kinkig - je vet at kona mi er alldeles hypp på trekant med en mann til og meg. Vi har vært på nippet før, men aldri lissom helt komt i mål. Selv så tenner je på tanken på detta, vi prater om det, men je tur lissom itte helt å finne noen som passe inn i opplegget. Je trur hu har en ta mine kompiser i radar'n og det passe meg helt fint, men åssen går vi frem videre. De e på en måte litt flaut, men vi har så lyst - minne litt om sånn sjenerte som vi var når vi var yngre. Jeg hadde kommet til å snakket med kompisen din om hvordan han så på trekanter først. For å høre om han tenner på tanken eller ikke.Bare sånn generellt. Først da hadde jeg luftet for han om han var interessert.
Gjest =tentacle= Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Ville ikke siktet mot bestekompisen. Ikke alltid at alle synes det er like ok i etterkant, og da er det synd om bestisen må gå.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Trekantopplevelser kan for et par være kjempespennende og veldig opphissende, både der og da, og ikke minst kan paret kose seg med minner/fantasier når de er alene. Men hold trekanter utenom vennekretsen. De hører ikke hjemme der.
minemor Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Vi har med en venninne av meg... Funker veldig bra;)
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Ja la oss pule ivei! :-) Og blir dama gravid, så pyttsann. Dama bestemmer jo om barnet skal fram eller ikke. Mannen har ikke noe å si. Dr. Larsen
Hedda-78 Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Hæ? Hva har det med saken å gjøre? Ingen som har nevnt noe om graviditet her?
caso Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Vi har ikke blandet inn noen som vi kjenner.. det er greit å ikke omgås de i hverdagen, for alle parter sin del. Men anbefales, hvis dere vet dere takler det.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 For mange år siden var jeg "tredjemann" med et par. Traff dem mange ganger, det var supert for oss. Nå er jeg gift, dette er ikke lenger aktuelt. Jeg er glad dette paret ikke er i omgangskretsen til meg og min kone. Det var flotte mennesker, men gikk hvert til vårt. Tror det var godt vi ikke stod hverandre for nært.
Frk Johansen Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Ville ikke blandet inn venner i noe sånt. Man vet vel ikke helt hvordan man takler det før det faktisk er gjennomført og det er værre å si til en kompis at "sorry" vi synes det holder med den ene gangen enn noen man har møtt kun med det formålet for øyet. Lag dere en profil på nettet på cupido eller andre steder og se om dere finner det dere søker der. Sikkert unødvendig å si men det er mange ting man fantaserer om som ikke egner seg IRL. Men lykke til i alle fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå