Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest elianne
Skrevet

Er plaget med mye småhår som står til alle kanter på hodet.. Bruker jeg skum, virker det en halvtime, bruker jeg voks eller krem blir det fett, bruker jeg spray blir det stivt, uten at det hjelper noe mer.. Hva bruker dere for å få ned småhårene, og samtidig se fin ut på håret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er plaget med mye småhår som står til alle kanter på hodet.. Bruker jeg skum, virker det en halvtime, bruker jeg voks eller krem blir det fett, bruker jeg spray blir det stivt, uten at det hjelper noe mer.. Hva bruker dere for å få ned småhårene, og samtidig se fin ut på håret?

Ikke så greit det der, sliter tidvis med det samme selv. jeg bruker skum jeg da....eller Redken Heat Glide synes jeg også kan hjelpe litt.

Edit: Kom på at Elnett hårspray også er fin til sånt, siden den ikek blir stiv. Bare spray over og klapp småhårene forsiktig ned.

Endret av kitekatt
Skrevet (endret)

Tigi bed head afterparty! Tas i vått hår eller tørt. Men funker best på vått hår. Ellers så kan du ta i bitte litt etterpå når det er tørt. Funker! Du kan lese om den her: www.Balsam.no

Endret av Linda644

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...