kitekatt Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 (endret) Så på en video om hvordan legge foundation her og ser at han bruker en concealerpalett, dvs. concealer som er delt i tre med orangetonet til å legge under øynene, grønn til rødheter og en til jeg ikke vet hva skulle brukes til. Den så jo genial ut, alt i ett Men hvor finner jeg en slik? Edit: Fant noe Her, og Her men skulle gjerne hatt et merke jeg kjente litt til...(så dere skjønner hva jeg mener) Endret 31. august 2007 av kitekatt
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Makeup-store har en sånn "palett" med 3 forskjellige concealere. Coverall mix også har de en i mørkere farger: Coverall mix dark Jeg er veldig fornøyd med min, jeg har den første av de.
kitekatt Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Makeup-store har en sånn "palett" med 3 forskjellige concealere. Coverall mix også har de en i mørkere farger: Coverall mix dark Jeg er veldig fornøyd med min, jeg har den første av de. Ok Jeg tenkte mer på sånn med grønn og vanlig hudfarget på jeg Evt orange og til å ha under øynene.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Det skjønte jeg ikke helt, jeg. (ikke helt med i dag...) I det settet er det en rosa/orange som skal dekke blå områder, en "grønn" som skal dekke rødt, og en "hudfarget" som skal brukes generelt andre steder, der man vil dekke til, men fargen er ok. Ser ut som om det er noe slikt han i videoen bruker også.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 philosophy har en. på strawberrynet. du kan jo sjekke den ut. De har et par forskjellige varianter. God kvalitet!
kitekatt Skrevet 31. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2007 (endret) Det skjønte jeg ikke helt, jeg. (ikke helt med i dag...) I det settet er det en rosa/orange som skal dekke blå områder, en "grønn" som skal dekke rødt, og en "hudfarget" som skal brukes generelt andre steder, der man vil dekke til, men fargen er ok. Ser ut som om det er noe slikt han i videoen bruker også. hm, leter etter den, men finner ikke. Hva heter den? Edit: Det er vel den Cover All Mix det...som du linket til. Er det grønn altså? Fargene gjengis antagelig dårlig på bildet. er den slik som på bildet eller annerledes i fargene? Endret 31. august 2007 av kitekatt
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Samme gjest som over her: Var den jeg mente, ja, sånn går det når jeg ikke er logget inn, blir bare tull med innleggene Fargene i coverall-mixen er kraftigere i virkeligheten enn på bildet. Hvis du leser teksten ved siden av produktet ser du at de gjør det du spurte etter i 1. innlegg. Men det finnes sikkert minst 100 sånne produkter tilsammen Jeg er veldig fornøyd med det fra makeup-store, og det dekker bra uten at det syns at det er concealer. Også er den enkel å påføre med fingrene istedefor med børste.
Scheherazade Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Jeg hadde en sånn fra Lancome en gang, hudfarget, gul, rosa og grønn. Kjøpte den for cirka seks år siden da, vet ikke om de fortsatt har.
Gjest Deception Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Face Stockholm har også slike paletter, den ene har en grönn concealer sånn som du etterlyste. Men jeg vet ikke om man får tak i Face i Norge lenger.
Gjest Veronica Mars Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Jeg har også den paletten fra Makeup store, og er veldig fornøyd. Den "grønne" er vel mer gul enn grønn, men det funker fint for å dempe rødhet for meg i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå