Gå til innhold

Alias

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Ny yndlingsserie! :lol:

Akkurat passe amerikansk, akkurat passe spennende og akkurat passe teit.

Noen flere som har fulgt med fra første episode?

(Trist med forloveden som ble drept.) Jennifer Garner er en flink skuespillerinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så første episode og ble overrasket... Jeg forsøkte å se episoden i går.. men sovnet.. Den var ikke så fryktelig bra... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en del episoder (lastet ned fra nettet) for et års tid siden, og likte den godt.

Det var ihvertfall nok spennende til at jeg ble sittende å se på det istedenfor å lese til eksamen jeg skulle ha neste dag.. :ler:

Han er så söt han partneren hennes som hun möter hemmelig (spilte i One Hour Photo også)... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Er lidenskapelig Alias-fan. Har sett alle episodene. Synes det er en kjempespennende serie (selv om den selvsagt er veldig amerikansk). Enig i at han som spiller Vaughn (eller hvordan det nå skrives) er søt. Han spilte jo også sønnen til Richard (Monicas kjæreste) i Friends.

Oooops, ble mange paranteser her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Nala- du har vel ikke oppskriften på hvordan man laster ned hele serien fra WinMX? :rodme:

Nope, sorry. Har ikke lasta ned annet enn musikk før, jeg. Men kanskje dette er noe å forske litt på. Skal skrike ut om jeg finner ut noe, så må du gjøre det samme!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver og leter litt på et annet forum, www.hardware.no. Eneste jeg har kommet fram til så langt er at det ulovlig å laste ned tv-serier :o Men det er jo så mangt som er ulovlig da...

Nei, må løpe. Må lete mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...