Gjest Janna Skrevet 1. april 2003 #1 Del Skrevet 1. april 2003 Ny yndlingsserie! Akkurat passe amerikansk, akkurat passe spennende og akkurat passe teit. Noen flere som har fulgt med fra første episode? (Trist med forloveden som ble drept.) Jennifer Garner er en flink skuespillerinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. april 2003 #2 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg så første episode og ble overrasket... Jeg forsøkte å se episoden i går.. men sovnet.. Den var ikke så fryktelig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 1. april 2003 #3 Del Skrevet 1. april 2003 Har sett en del episoder (lastet ned fra nettet) for et års tid siden, og likte den godt. Det var ihvertfall nok spennende til at jeg ble sittende å se på det istedenfor å lese til eksamen jeg skulle ha neste dag.. Han er så söt han partneren hennes som hun möter hemmelig (spilte i One Hour Photo også)... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 4. juni 2003 #4 Del Skrevet 4. juni 2003 Er lidenskapelig Alias-fan. Har sett alle episodene. Synes det er en kjempespennende serie (selv om den selvsagt er veldig amerikansk). Enig i at han som spiller Vaughn (eller hvordan det nå skrives) er søt. Han spilte jo også sønnen til Richard (Monicas kjæreste) i Friends. Oooops, ble mange paranteser her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. juni 2003 #5 Del Skrevet 24. juni 2003 Nala- du har vel ikke oppskriften på hvordan man laster ned hele serien fra WinMX? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 24. juni 2003 #6 Del Skrevet 24. juni 2003 Nala- du har vel ikke oppskriften på hvordan man laster ned hele serien fra WinMX? Nope, sorry. Har ikke lasta ned annet enn musikk før, jeg. Men kanskje dette er noe å forske litt på. Skal skrike ut om jeg finner ut noe, så må du gjøre det samme! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. juni 2003 #7 Del Skrevet 24. juni 2003 Avtale. Men nå går jeg og legger meg, får forske videre i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 24. juni 2003 #8 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg driver og leter litt på et annet forum, www.hardware.no. Eneste jeg har kommet fram til så langt er at det ulovlig å laste ned tv-serier :o Men det er jo så mangt som er ulovlig da... Nei, må løpe. Må lete mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå