Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Spennende å høre hvor langt dere har kommet i planlegginga deres.
Gjest Musica Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Har bestilt kirke, og venter på svar om lokalet er ledig den dagen. Venter også på svar fra fotografen. Ei venninne sagt at hun kan ordne håret mitt Kjole er kjøpt! :-D Når det er gjort, så synes jeg egentlig at det ikke er så mye å gjøre enda. 11 mnd igjen til dagen enda.
2008brud Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Har bestilt kirke, lokale, frisør, fotograf. Resten er på drømmestadiet. hehe. Skal kjøpe kjole i oktober (salg på den butikken jeg har sett drømmekjolen). Fotograf og frisør har jeg vert tidlig ute med fordi det ikke er så mange av de hvor jeg bor, og vi skal gifte oss 080808, så vi blir nok ikke de eneste.
øyenstikker Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 *bestilt kirke *bestilt lokale *skal ha møte med fotografen vi vil bruke i morgen *kjøpt kjole *kjøpt underskjørt *kjøpt tiara *kjøpt dress til mannen *har kjøpt mansjettknapper til mannen som han skal få på bryllupsdagen(morgene) *Bestillt skyss fra kirka til festlokale *bestilt location til fotograferingen av "kjæreste-bildene" *ordnet med alt som skal til for å få til morgengaven til min mann *spurt min besteveninne om å være forlover8 vi er heelt i prinsesse modus) *Bestemt hvordan brudebuketten, corsagen og brudepikebukettene skal se ut *bestemt oss for hvilke gifteringer vi skal ha *bestemt oss for brudevals øhhh det tror jeg var det foreløpig. Skal bestemme meg for frisør og sminkør i neste uke. Jøss, vi har vært effektive gitt
Amadea Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Oi! Dette er hva vi har gjort: Bestemt type bryllup Satt opp budsjett Bestemt sted og dato Skrevet gjesteliste Neste punkt på lista som vi absolutt må få gjort er å avtale tidspunkt med kirka Ellers har vi sett på diverse leverandörer (selskapstelt og catering), men ikke bestilt noe enda. Vi har snakka om musikk og litt om invitasjoner. Og jeg har begynt å titte så vidt det er på kjole. Det var det.
skogis Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Oi! Dette er hva vi har gjort: Bestemt type bryllup Satt opp budsjett Bestemt sted og dato Skrevet gjesteliste Neste punkt på lista som vi absolutt må få gjort er å avtale tidspunkt med kirka Ellers har vi sett på diverse leverandörer (selskapstelt og catering), men ikke bestilt noe enda. Vi har snakka om musikk og litt om invitasjoner. Og jeg har begynt å titte så vidt det er på kjole. Det var det.
mimi82 Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Vi har bestilt kirke og selskapslokale, fotograf, frisør. Og så har vi begge forloverne på plass og toastmasteren, har begynt å se litt på kjoler, men ikke kjøpt ennå. Neste prosjekt blir å finne cateringselskap, vi har funnet to tre stykker som vi skal velge mellom, blir vel gjort i løpet av en måned eller to. og så har vi funnet bryllupskake:-)
Frøken eple Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Ikke så veldig langt må jeg innrømme......
Gjest Musica Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Ikke så veldig langt må jeg innrømme...... Men er ikke noe stress enda da Er jo fortsatt lenge igjen
Frøken eple Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Men er ikke noe stress enda da Er jo fortsatt lenge igjen Ja, det er jo det. Vi har faktisk booket kirke og lokale + kokk. Så det er vel ikke så mye mer som er bråhast tror jeg... Kjøpte bladet "Ditt bryllup" i går da
rsa Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 Vi har endelig funnet en dato: 30. august Og så er følgende i boks: * har bestilt kjole som skal sys * kjøpt sko * booket kirken * leid lokale hvor de ordnet mat, drikke og kaker Synes vi har vært kjempeflinke
Marge Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 Vi har bestilt kirke, lokaler og fotograf, skrevet ei foreløpig gjesteliste og gjort et overslag til budsjett, og bestilt time til brudekjoleprøving
~Minni~ Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Det som er i boks er: * Kirke * Prest * Selskapslokale * Forlovere Vi har nesten bestemt oss for: * Fotograf * Hvordan innbydelser, bordkort og menyer skal se ut * Hvordan bordet skal dekkes I tillegg har jeg tittet en del på kjoler, men ikke bestemt meg for noe enda og så har vi som smått begynt å lære oss vals
pinkybride Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 vi har ordnet lokale med mat ol. kirke prest forlovere skrevet gjesteliste resten er ikke i boks bare ideer foreløpig. er jo ikkke sååå hast enda... eller? noen som vet når det begynner med bryllupsmesser o.l. regner med å få ordnet litt etter å ha vært på dette.
^me^ Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 jeg har funnet: - sko - bukett - strømpebånd - hårfrisyre - blomsterpikekjole - tiara til meg og blomsterpike - invitasjon - hefte med sanger, meny og div. - bordpynt (oppsats, telysholdere, kubbelys) - navneskiltholdere - kake (og har bestilt den av min tante ) jeg har oxo laget: - gjesteliste - liste over sanger jeg vil ha - laget en kjøreplan som må fåes litt mer hjelp med... - en what to do list fra nå av og til den store dagen - funnet menyen - funnet inngang-utgang brudemarsjene og salmene - ønskeliste - huskeliste - har forlovere til oss begge - har bestilt kirke og lokale - har funnet blomsterpike har ikke kjøpt noe enda, men skal på brudekjoleshopping med forloveren min snart:) har nettsidene til tingene jeg har funnet, så eneste jeg trenger er og bestille. hadde egentlig funnet kjole på nett oxo, men de fraktet bare innen usa
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 Har bestilt lokale, kirke og kokk. Jeg ringte forøvrig fem minutter før kirkekontoret åpnet, den dagen de begynte å ta i mot bestilling for neste år. Da var det mye som var tatt allerede, så noen steder gjelder det åpenbart å være tidlig ute. Heldgivis var det ledig akkurat på den datoen og det tidspunktet vi ønsket, men det var flaks. Ellers så har vi skrevet gjesteliste og laget budsjett. Har også diskutert en del om hvordan vi vil ha ting.
julibrud08 Skrevet 9. september 2007 #17 Skrevet 9. september 2007 Vi har ordnet med: Kirke Lokale Fotofgraf Esker til bordkort Begynt å se litt på kjoler Funnet brudebukett og tenkt på blomster og dekorasjon Begynt å se på invitasjoner etc Laget egen hårpynt Skal snakke med cateringen imorgen Kjøpt inn all bailys, samt litt vodka toastmaster og forlovere i boks... gjestene er så og si klare da Det var det egentlig det hele.... Lang tid i gjen , men det går jo så fort...
Gjest brud 08 Skrevet 13. september 2007 #18 Skrevet 13. september 2007 Vi har: - Bestilt kirke - Bestlt lokale - Begynt å kikke på meny/vin - Bestem tfarger - Tenker på invitasjoner - Bestemt forlovere/toastmaster - Gjesteliste - Bestilt brudepikekjole - Kjøpt brudekjole (fikk 20 % ellers hadde jeg ventet) - Budsjett Planlegging er gøy!
Gjest Musica Skrevet 13. september 2007 #19 Skrevet 13. september 2007 En liten oppdatering... Vi har -Kirke -Lokale -Fotograf -Kjole -Min forlover -Frisør (venninne) -Kjole -Gjesteliste Venter på svar kokken, og da har vi vel de store tingene på plass
Gjest *marie* Skrevet 19. september 2007 #20 Skrevet 19. september 2007 Vi har foreløpig: Bestilt kirke Bestilt selskapslokale Bestilt fotograf Bestilt frisør/sminke Bestilt brudekjole Er med andre ord en del detaljer igjen føler jeg, men er jo hyggelig å ha noe å holde på med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå