Gjest Alou Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 (endret) Fant tips om HR Extreme Concealer i en artikkel på femina.no. Det jeg lurer på er om dette bare er et nytt navn på Magic'en eller et helt nytt produkt? Noen som har testet den? Hvordan var den? Hva er forskjellen fra Magic Concealer? Jeg elsker Magic Concealer fra HR, men hvis denne er enda mer ekstrem(i den forstand; dekker bedre), er det kanskje noe å teste ut?! Her er den. Endret 30. august 2007 av Alou
Lola83 Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Magic og extreme er to forskjellige typer concealere.. Jeg skal i hvertfall kjøpe extreme.. Har den kommet i butikken enda? Hatt dårlig tid til shopping i det siste Den skal visst være bra dekkende..noe jeg liker. For øyeblikket bruker jeg concealer fra La prairie.
Gjest Alou Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg har forløpig ikke sett den i noen butikker.
Lola83 Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 kjøpte den på esthetique idag. super bra Kult, skal kjøpe den jeg også.. Håper den er digg!
Gjest Alou Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 kjøpte den på esthetique idag. super bra Har du teste Magic Concealeren? I så fall; hva var forskjellen?
Gjest Borghild Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Denne må jeg prøve! Er den bedre enn den fantastiske Magic Concealer?
Lola83 Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Denne må jeg prøve! Er den bedre enn den fantastiske Magic Concealer? Det er det jeg håper på...for jeg har DE POSENE !!! Hehe...
Imogen Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Jeg var innom et parfymeri i helgen for å se på den nye Extreme Concealer, men de hadde ikke fått den inn enda. Men det hun i butikken sa var at den hadde en litt tykkere konsistens, og ga en litt mer "pudder-aktig" overflate... Jeg ville uansett ikke vente, og valgte en Magic concealer med meg hjem Elsker den! Men jeg kommer nok til å prøve den nye etterhvert også....
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Magic og extreme er to forskjellige typer concealere.. Jeg skal i hvertfall kjøpe extreme.. Har den kommet i butikken enda? Hatt dårlig tid til shopping i det siste Den skal visst være bra dekkende..noe jeg liker. For øyeblikket bruker jeg concealer fra La prairie. Hva syns du om La prairie sin concealer? Lurer på å kjøpe denne.
Lola83 Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hva syns du om La prairie sin concealer? Lurer på å kjøpe denne. Helt ok den, men den nye til Helena Rubinsten er bedre (exstreme;) Magic er også bedre enn den, synes jeg da...du må nesten bare prøve deg frem.. Endret 19. oktober 2007 av Lola83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå