Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fant tips om HR Extreme Concealer i en artikkel på femina.no. Det jeg lurer på er om dette bare er et nytt navn på Magic'en eller et helt nytt produkt? Noen som har testet den? Hvordan var den? Hva er forskjellen fra Magic Concealer? Jeg elsker Magic Concealer fra HR, men hvis denne er enda mer ekstrem(i den forstand; dekker bedre), er det kanskje noe å teste ut?!

Her er den.

Endret av Alou
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magic og extreme er to forskjellige typer concealere.. Jeg skal i hvertfall kjøpe extreme.. Har den kommet i butikken enda? Hatt dårlig tid til shopping i det siste :(

Den skal visst være bra dekkende..noe jeg liker. For øyeblikket bruker jeg concealer fra La prairie.

Skrevet

Jeg har forløpig ikke sett den i noen butikker.

Skrevet
kjøpte den på esthetique idag. super bra

Kult, skal kjøpe den jeg også.. Håper den er digg!

Skrevet
kjøpte den på esthetique idag. super bra

Har du teste Magic Concealeren? I så fall; hva var forskjellen?

Gjest Borghild
Skrevet

Denne må jeg prøve! Er den bedre enn den fantastiske Magic Concealer?

Skrevet
Denne må jeg prøve! Er den bedre enn den fantastiske Magic Concealer?

Det er det jeg håper på...for jeg har DE POSENE !!! Hehe... :jepp:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var innom et parfymeri i helgen for å se på den nye Extreme Concealer, men de hadde ikke fått den inn enda. Men det hun i butikken sa var at den hadde en litt tykkere konsistens, og ga en litt mer "pudder-aktig" overflate...

Jeg ville uansett ikke vente, og valgte en Magic concealer med meg hjem :) Elsker den! :hjerte: Men jeg kommer nok til å prøve den nye etterhvert også....

• 1 måned senere...
Skrevet
Magic og extreme er to forskjellige typer concealere.. Jeg skal i hvertfall kjøpe extreme.. Har den kommet i butikken enda? Hatt dårlig tid til shopping i det siste :(

Den skal visst være bra dekkende..noe jeg liker. For øyeblikket bruker jeg concealer fra La prairie.

Hva syns du om La prairie sin concealer? Lurer på å kjøpe denne.

Skrevet (endret)
Hva syns du om La prairie sin concealer? Lurer på å kjøpe denne.

Helt ok den, men den nye til Helena Rubinsten er bedre (exstreme;) Magic er også bedre enn den, synes jeg da...du må nesten bare prøve deg frem..

Endret av Lola83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...