Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hei. Jeg har tenkt å kvitte meg med pigmentene på ansiktet ( som har kommet frem de siste 6 årene...enten av sol eller arvelig...I don`t know ) Jeg vet ikke om jeg skal til en hudklinikk som utføres av hudleger, eller til hudpleieklinikk som har kanskje mer erfaring når det gjelder slike medisinske kosmetiske behandlinger ? Begge utføres med laser, men forskjellige type laser/maskin. Begge klinikkene ligger i Oslo, den ene Majorstua og den andre Youngstorget. Er det noen som har erfaringer fra disse klinikkene? Eller har hatt pigmentbehandlinger? Takker så mye på forhånd
Gjest Tanita Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Tror du nesten bare må sjekke ut begge og se. Tror dette er en jobb for leger hvis du skal gå så dypt i huden som å fjerne pigmenteringer i huden. Og flekkene har mest sannsynlig kommet av soling.
Gjest Gjest_LILL_* Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 mange får pigmentflekker av p-piller og soling.Så hvis man bruker p-piller skal man være forsiktig med soling
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Jeg bruker ikke p-piller, så de må ha kommet pga sol. Hm?...men jeg som aldri soler meg eller idet hele tatt beveger meg ute i sola ( jeg er på en måte alergisk mot sol ). Uansett, får håpe laserbehandling kan hjelpe meg å bli kvitt disse...for stygge er de! Mens sånne fregner er søte synes jeg...hadde vært myyyyyyye bedre hvis jeg hadde fått fregner istedenfor sånne stygge, sorte/brune, småe pigmenter nb: fra nå av har jeg tenkt å gå med solkrem...uansett årstid for å hindre. Tror dere jeg kan gå i solkrem uten dagkrem? Det er umulig for meg å ha 2 krem...blir for stygt og klissete. Så, er det greit å bruke kun solkrem hverdag?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Du får jo kjøpt dagkremer med solfaktor. Det hadde kanskje vært tingen.
Gjest Asti Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 (endret) Endret 13. desember 2009 av Asti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå