Gå til innhold

hudklinikk eller hudpleieklinikk?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei.

Jeg har tenkt å kvitte meg med pigmentene på ansiktet ( som har kommet frem de siste 6 årene...enten av sol eller arvelig...I don`t know :tristbla: )

Jeg vet ikke om jeg skal til en hudklinikk som utføres av hudleger, eller til hudpleieklinikk som har kanskje mer erfaring når det gjelder slike medisinske kosmetiske behandlinger :forvirret: ? Begge utføres med laser, men forskjellige type laser/maskin.

Begge klinikkene ligger i Oslo, den ene Majorstua og den andre Youngstorget.

Er det noen som har erfaringer fra disse klinikkene? Eller har hatt pigmentbehandlinger?

Takker så mye på forhånd :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du nesten bare må sjekke ut begge og se. Tror dette er en jobb for leger hvis du skal gå så dypt i huden som å fjerne pigmenteringer i huden. Og flekkene har mest sannsynlig kommet av soling.

Gjest Gjest_LILL_*
Skrevet

mange får pigmentflekker av p-piller og soling.Så hvis man bruker p-piller skal man være forsiktig med soling

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg bruker ikke p-piller, så de må ha kommet pga sol. Hm?...men jeg som aldri soler meg eller idet hele tatt beveger meg ute i sola ( jeg er på en måte alergisk mot sol ).

Uansett, får håpe laserbehandling kan hjelpe meg å bli kvitt disse...for stygge er de! :kjefte: Mens sånne fregner er søte synes jeg...hadde vært myyyyyyye bedre hvis jeg hadde fått fregner istedenfor sånne stygge, sorte/brune, småe pigmenter :kjefte:

nb: fra nå av har jeg tenkt å gå med solkrem...uansett årstid for å hindre. Tror dere jeg kan gå i solkrem uten dagkrem? Det er umulig for meg å ha 2 krem...blir for stygt og klissete. Så, er det greit å bruke kun solkrem hverdag?

Skrevet

Du får jo kjøpt dagkremer med solfaktor. Det hadde kanskje vært tingen.

• 2 år senere...
Skrevet

Tråden er ryddet

Mrs Shorty, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...