Gå til innhold

kondomen forsvant inni meg!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lilla_*
Skrevet

jeg har nettopp sluttet med pillen, for mannen skal sterilisere seg..vi har to barn og er fornøyd med det...

så i mellomtiden tenkte vi å bruke kondom....etter gjennomført samleie hadde kondomen forsvunnet langt oppi vagina, og jeg måtte lete godt oppi der for å fiske den ut! har aldri opplevd lignende! har vel ikke satt den på langt nok ned på penis da kanskje? litt for ivrig;)...uansett, da jeg gikk på do senere hadde jeg EL-slim, dvs jeg hadde jo selvfølgelig eggløsning AKKURAT den dagen!...håper virkelig sæden klarte å holde seg inni kondomet :trist:

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Uff, da! Var bra du fikk den ut selv og slapp å dra til legen. :fnise:

Gjest gjest nå
Skrevet

Dette har hendt med meg også, og jeg fikk ikke skikkelig tak i kondomet med fingrene. Kjente at det var der inne, men fikk det ikke ut!! Temmelig flau ringte jeg legevakten og spurte hva jeg skulle gjøre. De ville at jeg skulle se det an til dagen etter. Da jeg gikk på do på morgenen, datt det heldigvis ut av seg selv.

Mannen min hadde ikke kommet enda da vi oppdaget at det hadde forsvunnet, og jeg ble heldigvis ikke gravid. Hvis han hadde kommet ville jeg nok tatt en angrepille.

Skrevet

Du får kjøp Norlevo angrepille på apoteket reseptfritt. Koster 170,-. Da bør du være helt sikker...

Skrevet

Mindre kondom neste gang? ;)

Skrevet
jeg har nettopp sluttet med pillen, for mannen skal sterilisere seg..vi har to barn og er fornøyd med det...

så i mellomtiden tenkte vi å bruke kondom....etter gjennomført samleie hadde kondomen forsvunnet langt oppi vagina, og jeg måtte lete godt oppi der for å fiske den ut! har aldri opplevd lignende! har vel ikke satt den på langt nok ned på penis da kanskje? litt for ivrig;)...uansett, da jeg gikk på do senere hadde jeg EL-slim, dvs jeg hadde jo selvfølgelig eggløsning AKKURAT den dagen!...håper virkelig sæden klarte å holde seg inni kondomet :trist:

Underskriver på NorLevo (angrepille). Opplevde det samme nettopp, og håper pillen gjør det den skal. Ekkelt å vente likevel. Her også var nok problemet at den ikke har vært helt godt nedpå, og så har "rullekanten" rullet seg mer og mer opp. Du kan også få satt inn spiral om det er kort tid siden det skjedde.

Gjest Gjest_ulva_*
Skrevet

eg blei gravid på den måten, så eg vil anbefale angrepiller om du ikkje vil ha fleire barn....

Skrevet

Ikke for å være jævlig men hvis kondomen er for stor så må mannen din bruke en mindre kondom.

Det er lov å ha liten tiss, men da må han tilpasse seg virkeligheten og ikke kjøpe for stor dong bare for å leke brunstmann.

Skrevet
Ikke for å være jævlig men hvis kondomen er for stor så må mannen din bruke en mindre kondom.

Det er lov å ha liten tiss, men da må han tilpasse seg virkeligheten og ikke kjøpe for stor dong bare for å leke brunstmann.

Gjest fra innlegg #6: Den er større og tykkere enn gjennomsnittet. Det er ikke der problemet ligger. Men den er ikke brukt riktig, dvs at den skal tres helt nedpå, og man skal holde rundt enden av gummien når man trekker den ut etterpå. Slurving med påtagning, tranghet som ruller kanten oppover, og rask "tilbaketrekking" etterpå er ikke en suksesshistorie.

Skrevet
eg blei gravid på den måten, så eg vil anbefale angrepiller om du ikkje vil ha fleire barn....

:hår:

Gjest gjest-lilla
Skrevet

har vel heller ikke nevtn at tissen hans er liten, noe den faktisk IKKE er. Vi har nok bare vært slurvete når vi satte den på....

Så neste gang skal vi være mer påpasselige med andre ord. Fikk heldigvis mensen idag, så da gikk det bra....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...