Gå til innhold

aprilsnar

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

klokken er 0710 og ungen kommer løpenne inn til meg etter og ha vært på do "pappa...bilen vår er borte"

spretter opp og får verdens største glis og hærligste latter da hun forsto at hun hadde lurt meg.....

ikke helt lett og huske slik tidlig på morgenen nei :hoho:

beste aprilsnaren jeg har tatt var når jeg for 2 år siden sa jeg måtte på kurs med jobben og blei borte i ca 2 mnd så xn måtte ha ungen hoss seg...

syntes det egentlig var morro helt til xn sier nei , at da fikk jeg be noen andre ha hu........liksom ikke like morro lengere da.

når jeg var i millitæret spurte befalet meg og noen andre om vi ville være vakter på et ski løp , vi måtte stille opp ved porten om 15 min i så fall.

vi stillte opp og sto der i en time før befalet kom glisenne ned og sa hvilken dag det var i dag :hoho::hoho:

kom med noen gode aprilsnar historier a folkens

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å komme på alle de gode spøkene sånn tidlig på morgenen er ikke så lett, jeg må bruke dagen til å tenke.

_Vi skal ha fiskepinner til middag, gullet sa hun ikke likte det. Ikke noe særlig god spøk, for hun spiste med stor apetitt forrige uke....

Vel, det står stille hos meg nå. :hoho:

Skrevet

Jotakk.. Sentralbord-damas faste morgenmail kom med dette i dag:

"Så har jeg en beskjed til alle på huset, gi også beskjed til de som er på deres avdeling som dette gjelder :

Alle må flytte bilene sine ca 1 meter ut fra gjerdet, da vaktmester skal feie løv fra ”skråningen” bak bilene!"

Lurer på om mange har flyttet på bilen sin jeg.. :ler:

(Glad jeg ikke kjører, for jeg hadde garantert gjort det)

Skrevet

Lurte hele klassen til typen jeg... om ikke så lenge skal de på studietur til utlandet, og så hadde jeg lagd et brev som liksom skulle være fra WHO/folkehelseinstituttet om at de som hadde tenkt seg ut å reise måtte avlyse turen pga stor fare for å bli smittet av SARS, og at vi ikke ville ha viruset inn i Norge. I tillegg skrev jeg ut litt fakta om SARS, symptomer o.l., og la som vedlegg sammen med brevet. Dette la jeg da i postkassen vår, og til ei i klassen som bor ved oss, mens venninna mi la i postkassen deres. Og de bet på hele gjengen, trodde de måtte avlyse turen og greier! Men de fant ut tilslutt da at de hadde blitt lurt, fordi de hadde begynt å lete etter dette brevet på nettet, men fant det ikke. Men de gikk fem på, og da var mitt mål oppnådd. :ler:

Så skulle visst de prøve å lure meg da, om at jeg måtte ta kontakt med studielederen deres å oppklare dette fordi de var i ferd med å avlyse hele turen... Tabben var at de fikk typen min til å ringe til meg å si det, for han klarer ikke å lyve for meg, han begynner bare å le. Så han lo, og latet som han var sint på meg om hverandre. Så jeg gjennomskuet jo spøken med engang.

Men dette føltes godt, å få lurt dem skikkelig!!! :hoho:

Skrevet

På arbeidsplassen til kjæresten min har de vært plaget med tyveri i det siste. Jeg sendte et innkallese til avhør hos politiet til kjæresten min. I brevet var han anklaget for tyveriet og han skulle bli permitert. Han ble selvføleglig helt på tuppa, uskyldig som han var! :ler:

Da han løp bort for å ringe til salgssjefen, måtte jeg avsløre spøken. Gjett om han var letta :hoho:

Skrevet
klokken er 0710 og ungen kommer løpenne inn til meg etter og ha vært på do "pappa...bilen vår er borte"

spretter opp og får verdens største glis og hærligste latter da hun forsto at hun hadde lurt meg.....

ikke helt lett og huske slik tidlig på morgenen nei :hoho:

Å så morsomt...

Hun var sikkert kjempe søt :enig:

Gjest Embla s
Skrevet

:ler: Jeg leste at Bob Dylan skulle opptre på en pub i Lillestrøm...(det var veldig tidlig og jeg var veldig trøtt) Jeg ble så overrasket og begynte å tenke på hvordan de skulle ordne alt, tenkte at det sikkert ville bli vanskelig å få biletter...

Også, i bilen: Da hørte jeg på radio at Drillo skal slutte som NRK fotball ekspert fordi de ville kalle programmet sitt 242 (el.hva det var). Det var intervju med en meget sur Drillo. Jeg satt målløs og tenkte "Dette kan ikke være sant"

Så kom jeg på hvilke dag det er i dag. he he. Vel, det blir vel dårlig med Bob Dylan i Lillestrøm, vil jeg tro.. :ler:

Skrevet

Jeg våknet opp til brev på stuebordet fra mannen min i dag. Der sto det at jeg måtte forte meg og levere svømmevest i barnehagen før 16,30 da poden skulle på overnattingstur. Gikk på det med en gang, ble irritert over at jeg ikke hadde fått vite det her tidligere og skulle han ikke ha med seg noen klær?? Var på vei til å ringe barnehagen og spørre de om dette da det jo gikk opp for meg hvilken dag det er.. bestemte meg for å late som jeg hadde gått på det og lure ham tilbake. Fantasien var ikke helt på topp da jeg akkurat hadde våknet ( jobbet natt ), men fant iallefall ut at jeg skulle ringe tilbake og si at jeg var syk slik at han måtte komme hjem for å levere vesten. Ringte ham på jobben og sa at jeg var sååååå kvalm og at jeg hadde kasta opp flere ganger, han trodde på meg med en gang og fikk skikkelig ømhet i stemmen, er du skikkelig dårlig da..

Da klarte jeg ikke å holde meg lenger og vi lo skikkelig godt begge to...

Senere på kvelden da han kom hjem lurte jeg han til å ringe foreldra sine under påskudd at de trengte hjelp til noe oppussing...

Poden min prøvde å lure meg hele ettermiddagen, men det var av den typen: mamma, se det er en elefant bak deg eller næææ kaptein sabeltann er ute i hagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...