Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hadde det vært flaut å ha en kjæreste som ligner mye på noen i familien din? F.eks. søskenbarn, søsken eller foreldre?
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 neh Er du sikker? Jeg så ei kjempepen jente på en sportsbutikk i dag, og hun ligna VELDIG mye på kusina mi, eneste forskjellen var at hun prata en annen dialekt og var noen år yngre . Jeg fikk med engang følelsen av at om jeg skulle ha troppet opp på familiebesøk med henne, så hadde det blitt ytterst pinlig.
caso Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Yepp.. hadde nok ikke talt til vedkommendes fordel.
Gjest Chrizzy Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 (endret) Yepp.. hadde nok ikke talt til vedkommendes fordel. Enig. Jeg hadde ikke falt for noen som lignet på min bror eller min far, søskenbarn er heller ikke helt bra. Jeg husker jeg overhørte en samtale mellom min bror og en venn, de snakket om fine damer, så nevnte han ene ei, nei, nei, sa broren min, hun ligner for mye på søsteren min. Det var altså ikke bra! Endret 30. august 2007 av Chrizzy
Gjest s.n Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Skjønner ikke hvorfor det skal være flaut. Om ikke annet så er det et kompliment til egen familie
Altena Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 (endret) Neh, hvorfor skulle det vel være det og hvem skulle det være flaut for? Deg selv? Kjæresten din? Det er da ikke slik at du faktisk ER i slekt med vedkommede. Dessuten vil jo de aldri være helt identiske uansett(slik som for eksempel eneggede tvillinger er), så i hvilken grad andre vil være enig i at h*n ligner kommer nok til å variere. Noen kan kanskje synes at de er kjempelike, mens andre ikke ser noen likhetstrekk i det hele tatt. Og er man sammen med noen man virkelig er glad i går jeg ut fra at personligheten teller en god del mer enn utseendet på personen. Endret 30. august 2007 av Altena
caso Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 Enig. Jeg hadde ikke falt for noen som lignet på min bror eller min far, søskenbarn er heller ikke helt bra. Jeg husker jeg overhørte en samtale mellom min bror og en venn, de snakket om fine damer, så nevnte han ene ei, nei, nei, sa broren min, hun ligner for mye på søsteren min. Det var altså ikke bra! Plutselig dukker bildet av søsken opp i hodet når en koser seg.. neeeeeeeeeeh.. God smak vennen til broren din da sikkert
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 30. august 2007 #11 Skrevet 30. august 2007 Neh, hvorfor skulle det vel være det og hvem skulle det være flaut for? Deg selv? Kjæresten din? Det er da ikke slik at du faktisk ER i slekt med vedkommede. Dessuten vil jo de aldri være helt identiske uansett(slik som for eksempel eneggede tvillinger er), så i hvilken grad andre vil være enig i at h*n ligner kommer nok til å variere. Noen kan kanskje synes at de er kjempelike, mens andre ikke ser noen likhetstrekk i det hele tatt. Og er man sammen med noen man virkelig er glad i går jeg ut fra at personligheten teller en god del mer enn utseendet på personen. Det hadde sikkert vært flaut for alle 3.Greit nok om det hadde vært ei sånn typisk blond og pen jente det finnes 1000vis av like i Norge,men jeg har aldri sett noen som ligner på kusina mi før. Og tro meg, de var kliss like og absolutt alle ville lagt merke til det,hehe. Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre,men jeg ville ihvertfall ikke likt å møte min egen dobbeltgjenger. Enda verre hadde det blitt om dobbeltgjengeren min feks. var sammen med kusina mi.Derfor går jeg utifra at de 2 damene heller ikke ville likt det.
Gjest Chrizzy Skrevet 30. august 2007 #12 Skrevet 30. august 2007 God smak vennen til broren din da sikkert :kys_2:
Lille Løve Skrevet 30. august 2007 #13 Skrevet 30. august 2007 Du kan jo satse på at vedkommende ligner mindre med tiden
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 30. august 2007 #14 Skrevet 30. august 2007 Du kan jo satse på at vedkommende ligner mindre med tiden Hehe, jeg ser henne nok aldri igjen + at hun hadde nok aldri giddet å finne på noe med meg.
caso Skrevet 31. august 2007 #15 Skrevet 31. august 2007 Hehe, jeg ser henne nok aldri igjen + at hun hadde nok aldri giddet å finne på noe med meg. Sånn kan du ikke tenke !
SunC@t Skrevet 31. august 2007 #16 Skrevet 31. august 2007 Hvorfor skulle det være flaut, da ? Bare et kompliment det.
caso Skrevet 1. september 2007 #17 Skrevet 1. september 2007 Hvorfor skulle det være flaut, da ? Bare et kompliment det. Hadde noen i slekta dukket opp med noen som ligner på meg, hadde jeg ikke tatt det som et kompliment nei.. men fått litt noia.
MarianneE Skrevet 1. september 2007 #18 Skrevet 1. september 2007 godt å se at det ikke bare er jeg som har rare tanker i hodet mitt...
SunC@t Skrevet 2. september 2007 #19 Skrevet 2. september 2007 Hadde noen i slekta dukket opp med noen som ligner på meg, hadde jeg ikke tatt det som et kompliment nei.. men fått litt noia. Javel. Noia. Hvorfor det ? Ville du tenkt at det egentlig var deg vedkommende ville ha, men så tok de en som ligner istedenfor ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå