Gå til innhold

Hudpleie før bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne selvfølgelig tatt kontakt med en hudpleiesalong og hørt, men regner med at så fort jeg nevner at jeg skal gifte meg så kommer de vel med en pakke på 6-7000 :roll:

Så hva unner du deg av velvære før den store dagen?

Og hvor lenge før bryllupet?

Jeg skal ihvertfall få ordnet negler, hvor lenge før bryllupet bør man gjøre det?

Har ikke vært hos hudpleier før jeg, så jeg vet ikke helt hva som finnes av behandlinger... :sjenert: Har ingen spesielle hudproblemer, men regner med at det dukker opp noen stresskviser rett før dagen... er det noe man kan gjøre for å unngå det? (bortsett fra å la være å stresse :fnise: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk støpt negler to dager før bryllupet (tror det kostet rett under 500 kroner?), men ellers ønsket jeg ikke noe annen pleie. Har fin hud så jeg så ikke behovet for det. :)

Skrevet

Tror jeg ville tatt ansiktsbehandling ca 1 uke før den store dagen. Jeg ender alltid opp med å være rød og rar i ansiktet i 3-4 dager etter ansiktsbehandling. Nå skal det sies at jeg har litt følsom hud i ansiktet, men det er greit å gi det noen dager.

Når det gjelder kvisebekjempelse, så er det vel bare å drikke 2 liter vann og være flink til å rense huden daglig. Hvis du ikke har en renserutine fra før, så er det greit å se på noe som er ganske mildt, for å ikke "overraske" huden din altfor mye. ;) Skaff også en bra dagkrem som passer til din hudtype hvis du ikke har det allerede.

Jeg ville gjort neglene 1 eller 2 dager før bryllupet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...