Kanutten Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hei. Har planer på gang, og synes det er kjempeøy å sitte å surfe for å se hvordan jeg vil ha ting i bryllupet. ( er ikke satt dato ennå, men snart kanskje :rødme: ) Nå lurer jeg på hvilke nettsider dere besøker mest. Utenlandske og norske.
Stine66 Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Det er nok ingen jeg ikke greier meg uten, men i tillegg til Kvinneguiden hender det at jeg er innom og kikker på http://www.brollopstorget.se/ og på http://www.gamman.se/ Har ikke funnet noe annet norsk forum enn dette som virker ok (og selv her synes jeg egentlig det er alt for mye bitching, så holder meg litt i bakgrunnen når diskusjonen begynner å ta av )
Marge Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 www.brides.com! De har for eksempel flere tusen brudekjoler i galleriet :love:
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Jeg har vært mye inne på bryllupsweb.no, dittbryllup.no, også er jeg en god del her inne og ser hva andre kommende bruder mener om forskjellig, mye å hente her faktisk. Selv om det blir litt bitching, som Stine skriver. Enig der. Kvinner er ofte kvinner verst. Kjøpte kjolen min på nettet faktisk. Har fått tips til invitasjoner og bordkort her. Har kjøpt kaketopp her, og brudepikekjole, alt dette på ulike nettsteder. Hadde jeg ikke hatt internett, hadde jeg ikke klart å arrangere bryllup, og samtidig gå i full jobb. Da hadde jeg måttet reise et par dager til byn (bor litt i distriktet........) og fridager koster det og, i tillegg til reisen til og fra. Har hentet alt dette på posten. Kjempegreit. Hva hadde vel livet vært uten internett................
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 bryllupsklar.dk Her må man være medlem for å lese froumet, en det er det absolutt verdt! Her finner du alt. Også er det masse bilder.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Bryllupsdagen.no med egen planlegger for brud. Genialt!!!
Liset Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Brudepikene.no synes jeg er bra! Der fant jeg transporten, fotografen og cateringen vår. Veldig kjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå