Gå til innhold

Nærmer seg sakte....


Olse

Anbefalte innlegg

Var hjemme hos mine foreldre i går og prøvde hele antrekket for siste gang før den store dagen. Prøvde med undertøy og smykker og alt. Det begynner virkelig å krible nå ja.....

Hvordan er det med dere andre som snart skal i ilden? Har dere kontroll og klarer å holde nervene i sjakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er glaaad for at det nærmer seg sakte !

Er ikke i mål på laaaangt nær....

To mnd igjen og det meste håper jeg faller på plass i løpet av april...

Jeg mangler smykker, brudgom og brudesvenn mangler klær, musikk, bordkort,sanghefter,kirkeprogram,inn-utgangsmusikk,bordplasering,band til kvelden,bordpynting...eh hvordan?, velkomst drikke...hva ?, mangler 3 servitører....+ sikkert 1000 andre ting !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gifter meg også 10. mai - og det begynner å krible litt ja... Har det meste på plass, men det blir nok litt å finne på de siste dagene også. Kjole, undertøy, sko og smykker er i boks, men har ikke prøvd alt sammen enda. Kjolen henger hos mine foreldre, og i løpet av helgen var jeg og så på den minst 10 ganger... Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å merke det nå ja.. bare 25 dager igjen for min del.. :o

(skal gifte meg 26/4)

Men har i grunn kontroll på det meste.. skal ha prøvetime på hår i morgen, og på kjole på torsdag.

Skal bestille brudebukett + div blomster i dag..

Ellers er det meste klart, må ha sko til brudgommen, morgengaver, skrive bordkortene (fort gjort) og lage kirkeprogram.

Må dessuten finskrive talen min... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 03.05. Føler at vi har god kontroll, men jeg er litt engstelig siden vi fortsatt ikke har hørt noe fra kirken etter at vi sendte papirene for prøving av ekteskapsvilkårene og snart er det påske.. Dessuten er det sånn at vi skal gifte oss i en annen kirken enn den kirken vi hører til og jeg syns hele greiene er litt uklare. Men det skal jo ordne seg tror jeg..

Snakket med en venninne i går. Når de giftet seg for tre år siden kom ikke organisten. Han sto og snakket med naboen og glemte hele vielsen!! Da begynte jeg å få litt nerver... *sjelvesjelve*

I morgen skal vi ha møte med selskapslokalet vårt og da føler jeg at vi er ganske klare på den biten ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...