Gå til innhold

Oppbevaringsoppheng med flere lommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter et en oppbevaringsoppheng (sikkert ikke et ordentlig ord) som har lommer og som kan henge på innsiden av skap. Hvilken størrelse jeg skal ha er jeg usikker på, men jeg tror at f.eks. 60 cm i bredden og 90 cm i høyden ville passe. Småsko, selskapsvesker, belter og lignende passer typisk slike lommer.

De jeg har sett før er laget av tøy, og av og til plast.

Er det noe som skjønner hva jeg mener, og vet hvor jeg kan få tak i noe slikt? Jeg kan ikke finne noe på Ikea sine sider, og heller ikke på Jysk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er på jakt etter et en oppbevaringsoppheng (sikkert ikke et ordentlig ord) som har lommer og som kan henge på innsiden av skap. Hvilken størrelse jeg skal ha er jeg usikker på, men jeg tror at f.eks. 60 cm i bredden og 90 cm i høyden ville passe. Småsko, selskapsvesker, belter og lignende passer typisk slike lommer.

De jeg har sett før er laget av tøy, og av og til plast.

Er det noe som skjønner hva jeg mener, og vet hvor jeg kan få tak i noe slikt? Jeg kan ikke finne noe på Ikea sine sider, og heller ikke på Jysk.

Jeg var kanskje litt rask i avtrekkeren. Det var jo en annen tråd om det same. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=283767

Tar gjerne i mot flere plasser jeg kan sjekke ut.

Skrevet

Det må da være utrolig greit å sy selv (om du har symaskin)?

Da kan du bruke tekstil som ønsket, og tilpasse størrelse og lommer etter behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...