Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurte på om noen hadde noen tips og komme med når det gjelder valg av madrass, samboern og jeg skal kjøpe oss ny seng, og hadde tenkt til å sjekke ut Ikea, da jeg har hatt en madrass derfra tidligere som jeg var kjempefornøyd med (den har de selvsagte ikke lenger)

Vi ønsker oss myke madrasser begge to, tenkte og kjøpe to 90 cm madrasser og en 180 cm overmadrass?

Hadde satt pris på tips.

mvh

Ginger66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to 90x200 mediummyk rammemadrasser fra Jensen med 180x200 Jensen overmadrass. Kjempedeilig å ligge på! Jensen får du hos Bohus da, og er nok litt dyrere enn IKEA sine.

Gjest Ginger66 ikke innlogget
Skrevet
Vi har to 90x200 mediummyk rammemadrasser fra Jensen med 180x200 Jensen overmadrass. Kjempedeilig å ligge på! Jensen får du hos Bohus da, og er nok litt dyrere enn IKEA sine.

Ja, har hørt at de er bra, men har ikke så mye å legge i seng nå, vi drar på Ikea og prøver i morgen ;-)

Takk for svar...

Skrevet

Med mindre dere er svært små og lette begge to, ville jeg ikke ha valgt myke madrasser. Kjøp i stedet madrasser tilpasset kroppsvekt og la mykheten komme fra overmadrassen. IKEA sine madrasser er helt greie, men overmadrassene er etter min mening ubrukelige fordi de ikke kan tas fra hverandre og vaskes i en vanlig vaskemaskin.

En løsning som er både bra og økonomisk er derfor rammemadrasser fra IKEA og en god overmadrass fra f.eks. Jensen.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
Med mindre dere er svært små og lette begge to, ville jeg ikke ha valgt myke madrasser. Kjøp i stedet madrasser tilpasset kroppsvekt og la mykheten komme fra overmadrassen. IKEA sine madrasser er helt greie, men overmadrassene er etter min mening ubrukelige fordi de ikke kan tas fra hverandre og vaskes i en vanlig vaskemaskin.

En løsning som er både bra og økonomisk er derfor rammemadrasser fra IKEA og en god overmadrass fra f.eks. Jensen.

Vi går nok for den løsningen, takker for svar ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...