Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Ble litt innspirert av den tråden inne på generell, der det diskuteres negler på menn. Det jeg lurer på er hvordan hånda til din mann ser ut? Biter han negler, filer/klipper han dem, eller er de litt lange?
kitekatt Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Ble litt innspirert av den tråden inne på generell, der det diskuteres negler på menn. Det jeg lurer på er hvordan hånda til din mann ser ut? Biter han negler, filer/klipper han dem, eller er de litt lange? Han har nesten ikke negler. Gnages så langt inn han kommer og gjerne ovenfra og ned også... Helt håpløs.
Tussi! Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Han klipper dem så korte han klarer. Alt for å slippe å gjøre det så ofte..
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Han klipper eller noen ganger biter dem normalt korte. Han har veldig fine og varme, litt brede hender.
Amanlis Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Mannen biter neglene ned, til min irritasjon. Ellers har han store, gode og varme hender.
Gjest s.n Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Han har store gode hender. Alltid kortklipte negler. For å være sikker på at de alltid er kortklipte går han alltid med negleklipper i lommen... Eneste gang han tar den ut er når vi skal ut og fly... Han flikker og klipper på neglene sine til det sykelige Når det er sagt så synes han mine klumpete og knotete hender er fantastisk fine - hvertfall så lenge jeg holder neglene kortklipt!!
Ce'Nedra Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 Han klipper dem så korte han klarer. Alt for å slippe å gjøre det så ofte.. Samme med min.
Elbereth Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Min biter neglene sine, men bare til normal lengde. Hadde foretrukket klipping, det ser litt mer velstelt ut...
Gjest milkyway Skrevet 31. august 2007 #12 Skrevet 31. august 2007 Biter dem, men det er bare bra for jeg takler ikke velstelte mannenegler.
Gjest Mirina Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 Kjæresten min biter neglene sine. Han har verdens beste og tryggeste hender! :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå