Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter ny en selvbruner til ansiktet. Jeg har lett for å få urenheter av veldig fete kremer, og er derfor ute etter en selvbruner som ikke er for fet. Det hadde også vært å foretrekke en som er lett å få jevn, samt en som ikke lukter alt for sterkt. Kom med tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er ute etter ny en selvbruner til ansiktet. Jeg har lett for å få urenheter av veldig fete kremer, og er derfor ute etter en selvbruner som ikke er for fet. Det hadde også vært å foretrekke en som er lett å få jevn, samt en som ikke lukter alt for sterkt. Kom med tips!

Denne fra Clarins er kjempefin! den er helt tyntflytende, gir en gylden og naturlig farge, flekker ikke på hendene om man vasker de med en gang og er veldig lett å få jevn. Jeg bruker den et par ganger i uka :)

jeg har også vært plaget av både urenheter og at jeg blir blank i ansiktet av selvbrunere, men denne gir ikke de bivirkningene .)

Gjest borghild ikke innlogget
Skrevet

Dior sin er også bra

Skrevet

Jeg anbefaler på det varmeste Shiseido selvbruningsgel. Den gir en fin naturlig farge, trekker kjapt inn i huden, lukter nydelig og har en lett konsistens og vil ikke forverre fet hud (jeg har det selv).

Jeg :hjerte: den selvbruningskremen. Har ikke kjøpt noe annet siden jeg prøvde denne for første gang.

Skrevet (endret)

Jeg liker Clarins sin, for ansikt og hals.. Konsistensen er som rensemelk, man påfører med bomullspad eller fingre. Syns det er best å bruke bomull fordi da unngår man flekker på hendene og det er letter e å få det jevnt. Den lukter ganske godt når den påføres og jeg syns man får en fin glød av den umiddelbart, man kjenner litt av den typiske selvbruningslukten etter noen timer, men det er ikke så ille altså :)

Forøvrig er det samme selvbruner som kitekatt anbefaler.

Endret av Mischa
Skrevet

Jeg må påføre MANGE lag for å i det hele tatt få litt farge fra Clarins... :forvirret: Men jeg er enig at lukten og konsistensen var bra.

Skrevet

Jeg syns den gir fin farge jeg, men man blir ikke veldig brun med ett lag, enig i det. Men den er kjekk om man vil ha en jevn og fin glød, da kan man påføre et tynt lag hver dag eller annen hver dag, det pleier å holde for min del :)

Skrevet
Jeg syns den gir fin farge jeg, men man blir ikke veldig brun med ett lag, enig i det. Men den er kjekk om man vil ha en jevn og fin glød, da kan man påføre et tynt lag hver dag eller annen hver dag, det pleier å holde for min del :)

Jepp, samme her. Hvis jeg påfører den to dager på rad, blir jeg faktisk ganske brun, så den er kjekk å justere etter behov. Og fargen er NATURLIG, ikke minst.

Skrevet
Jeg anbefaler på det varmeste Shiseido selvbruningsgel. Den gir en fin naturlig farge, trekker kjapt inn i huden, lukter nydelig og har en lett konsistens og vil ikke forverre fet hud (jeg har det selv).

Jeg :hjerte: den selvbruningskremen. Har ikke kjøpt noe annet siden jeg prøvde denne for første gang.

Enig! Alou som tipset meg om denne, og jeg synes også den er veldig bra :)

Skrevet

Jeg brukte Piz Buin selvbruningsskum(fås bl. annet på Cubus) . Det kan oppfylle alle kriteriene dine, minus lukten. Tvert i mot så lukter denne veldig sterkt, men det varer bare den første timene. Det som er bra med skummet er at det ikke tetter porene. Jeg var veldig fornøyd og brukte den regelmessig en stund - men det var før jeg hadde prøvd Shiseido. Du får selv avgjøre hvor viktig det er med lukten.

Skrevet
Jeg brukte Piz Buin selvbruningsskum(fås bl. annet på Cubus) . Det kan oppfylle alle kriteriene dine, minus lukten. Tvert i mot så lukter denne veldig sterkt, men det varer bare den første timene. Det som er bra med skummet er at det ikke tetter porene. Jeg var veldig fornøyd og brukte den regelmessig en stund - men det var før jeg hadde prøvd Shiseido. Du får selv avgjøre hvor viktig det er med lukten.

Lukten er svært viktig for meg. Lukter det for utperget så blir ikke produktet brukt... Har kastet flere selvbrunere grunnet dette. Liker lukten på selvbruningsproduktene fra CD, men jeg kan beklagligvis ikke lenger bruke seriens produkter i ansiktet, på grunnlag av at det oppstår urenheter...

Skrevet

Jeg har Biotherm sin, den har en superlett gelékonsistens som er enkel å smøre jevnt på. Jeg valgte den mest pga lukten, den lukter friskt (litt citrus?). Men det er klart, etter en stund kommer det et snev av selvbruningslukt her også, jeg tviler på at det er til å unngå. Et triks er jo å smøre seg på kvelden, så blir man brun mens man sover :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...