Gå til innhold

Hva har dere gjort unna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss 9.aug neste år. Lokale er i boks, men ikke noe mer. Er det noe mer jeg burde ordnet ganske kjapt? Er en god del rundt her som gifter seg for tiden. Hva har dere gjort unna feks? Og når gjorde dere det? Samboer`n min syntes ikke vi trenger å stresse. men jeg må inrømme at jeg blir litt småstressa. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss i juli neste år. Vi har bestilt lokale, kirke og fotograf. Hvis det er stort trykk på kirka dere ønsker å gifte dere i, og det er viktig å få et spesielt tidspunkt, er det kanskje lurt å bestille. Fotograf har vi bestilt for å være sikre på at vi får det etter vielsen (han får jo ikke se meg før...), for de er ganske travle her i området på den tiden. Åja, også har jeg bestilt prøvetime på brudesalong, vil ha goood tid til å se på kjole :jepp: Ellers er jeg som deg; litt stressa, men det gjelder ikke å kjøre helt over forloveden, han er noe mer avslappet :fnise:

Skrevet
Vi gifter oss i juli neste år. Vi har bestilt lokale, kirke og fotograf. Hvis det er stort trykk på kirka dere ønsker å gifte dere i, og det er viktig å få et spesielt tidspunkt, er det kanskje lurt å bestille. Fotograf har vi bestilt for å være sikre på at vi får det etter vielsen (han får jo ikke se meg før...), for de er ganske travle her i området på den tiden. Åja, også har jeg bestilt prøvetime på brudesalong, vil ha goood tid til å se på kjole :jepp: Ellers er jeg som deg; litt stressa, men det gjelder ikke å kjøre helt over forloveden, han er noe mer avslappet :fnise:

Glemte å skrive at kirke er bestilt. dato og kl slett. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...