Mint Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg har 100 Levas som jeg gjerne skulle ha vekslet inn i Norske Kroner. Er det noen som vet om dette lar seg gjøre? I min bank, Sparebank 1, ville de nemlig ikke gjøre dette. Andre banker som kanskje er mer på tilbudsiden?
Gjest Gjest_Lissi32_* Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Nei du får ikke vekslet dem, fordi det er ikke lov å ta leve med ut av landet. Jeg anbefaler at du tar en ferie til.. hehe. Jeg klarte heller ikke bruke opp pengene mine i juni, så dro ned igjen nå i august! Bør bruke dem opp på taxfree siden man ikke har lov å ta dem inn til Norge.
Mint Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Nei du får ikke vekslet dem, fordi det er ikke lov å ta leve med ut av landet. Jeg anbefaler at du tar en ferie til.. hehe. Jeg klarte heller ikke bruke opp pengene mine i juni, så dro ned igjen nå i august! Bør bruke dem opp på taxfree siden man ikke har lov å ta dem inn til Norge. Hm. Ikke lov å ta med Leva ut av landet? Har jeg aldri hørt om.. Er du helt sikker på dette? Merkelig at vi ikke ble opplyst om dette!
honey21 Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Det har jeg heller aldri hørt om.... jeg har masse leva liggende her hjemme i Oslo jeg
mee mee Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 det er vell ikke ulovlig, men de vil beholde pengene i landet sitt. derfor går det ikke å veksle inn eller ut.. du får spare dem!
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Jeg er fra Bulgaria og hvert år har litt penger igjen fra sommerferien,men passer bestandig på å gi la dem som jeg har til overs hjem til moren min ,har aldri vekslet leva i Norge Hei,jeg er fra Bulgaria og det skjer hver eneste gang at jeg har noen leva liggende igjen (ikke så mye ),men har aldri hørt at det går an å veksle dem i Norge,har ikke tenkt på det engang..men du får bruke dem neste år når du reiser dit eller veksle med noen som skal reise:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå