Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 100 Levas som jeg gjerne skulle ha vekslet inn i Norske Kroner. Er det noen som vet om dette lar seg gjøre? I min bank, Sparebank 1, ville de nemlig ikke gjøre dette. Andre banker som kanskje er mer på tilbudsiden?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lissi32_*
Skrevet

Nei du får ikke vekslet dem, fordi det er ikke lov å ta leve med ut av landet. Jeg anbefaler at du tar en ferie til.. hehe.

Jeg klarte heller ikke bruke opp pengene mine i juni, så dro ned igjen nå i august! Bør bruke dem opp på taxfree siden man ikke har lov å ta dem inn til Norge.

Skrevet
Nei du får ikke vekslet dem, fordi det er ikke lov å ta leve med ut av landet. Jeg anbefaler at du tar en ferie til.. hehe.

Jeg klarte heller ikke bruke opp pengene mine i juni, så dro ned igjen nå i august! Bør bruke dem opp på taxfree siden man ikke har lov å ta dem inn til Norge.

Hm. Ikke lov å ta med Leva ut av landet? Har jeg aldri hørt om.. Er du helt sikker på dette? Merkelig at vi ikke ble opplyst om dette!

Skrevet

Det har jeg heller aldri hørt om.... jeg har masse leva liggende her hjemme i Oslo jeg :forvirret:

Skrevet

det er vell ikke ulovlig, men de vil beholde pengene i landet sitt. derfor går det ikke å veksle inn eller ut..

du får spare dem!

Skrevet

Jeg er fra Bulgaria og hvert år har litt penger igjen fra sommerferien,men passer bestandig på å gi la dem som jeg har til overs hjem til moren min ,har aldri vekslet leva i Norge

Hei,jeg er fra Bulgaria og det skjer hver eneste gang at jeg har noen leva liggende igjen (ikke så mye ),men har aldri hørt at det går an å veksle dem i Norge,har ikke tenkt på det engang..men du får bruke dem neste år når du reiser dit eller veksle med noen som skal reise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...