Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hei! Jeg trenger noe musikk med litt futt i. Noe ala Eric Pryds-Call on me, osv.. Jeg har absolutt null peiling innenfor sjangeren, går somregel mest i rock/alternativt her i gården.. Så om noen kan gi meg nedlastingstips hadde jeg blitt kjempehappy.. Både nytt og gammelt..
Gjest Gjest_Mjusik_* Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 The Attic - Destiny Pakito - Living On Video September - Satellites, Can't Get Over og Cry For You Eskimo & Icebird - Love Is an Ocean North Dakota - Superstring 2.6 Basement Jaxx & Lisa Kekaula - Good Luck Axwell - Feel The Vibe Velvet - Fix Me Roger Sanchez - Another Chance Andrea - Time to Pray Mylo - Doctor Pressure 4 strings - Take Me Away (Into the Night) EMI - Anima Libera(Club Mix)
~Mocca~ Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Harde Dance manie vol.10 hører jeg på nå, virker lovende..
Mischa Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Du bør laste ned samlealbum fra Ministry of Sound.. der finner du mye bra, alle club/dance-hits.. ikke så mye trance da men
skrue Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Liker generelt det Schiller lager. Kanskje litt for rolig, men uansett: http://en.wikipedia.org/wiki/Schiller_(band) Kan søke på youtube. "I feel you" er en å høre på. Mange av sangene er remixet av andre (bla ATB) og de er ikke dårligere av den grunn og har mer driv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå