øyenstikker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Ehh..litt pinlig spørsmål kanskje men... Jeg lurer litt på hvordan det skal gå å gå på do i alt stæsjet? Har underskjørt med 2 ringer og kjole med slep... Det blir masse å holde styr på inne på et lite do Hvordan fikk dere ordnet dette på best mulig måte? Er litt bekymret for det der jeg..
Gjest HB Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Har hørt at det kan være lurt å sitte bakfrem på toalettet siden det som regel er mest på baksiden av kjolen (slep, slør osv.) Dersom du skal ha strømpeholdere kan det være lurt å ta på trusen etter at stroppene er festet, for da slipper du å åpne dem hver gang. Jeg har festblære så jeg var faktisk ikke på toalettet før jeg hadde fått av meg kjolen igjen på hotellrommet. Hilsen Lille meg
rusketulla Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Det er ikke så vanskelig som man forestiller seg Jeg hadde samme type som deg og jeg satt vanlig vei på do. Ta alt av kjole og slep og underskjørt over den ene armen, og gjør som du pleier Er det handicap-do der så bruk den, da har du litt bedre plass. Hvis ikke går det helt fint det også. Etter å ha vært i kirka er kjolen litt krøllete uansett, så det merkes ikke har du har pakka den sammen over armen når du har vært på do.
*Emma* Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg gjorde som HB sier. Satte meg innpå doen "baklengs" - dvs med ansiktet inn mot veggen og rumpa ut...gikk så fint så. Hadde sett for meg at jeg måtte ha m meg venninder til å holde kjole etc, men jeg gikk alene hver gang
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Hvorfor er det noen som synes det er lettere å sitte feil vei? Har dere så liten rumpe at kjolen vil dette nedi bak, eller er dere redd for å krølle kjolen ved å holde den oppe Eller noe annet?
*Emma* Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 (endret) Fordi det er mye kjole bak (mere enn forran) og for å unngå å måtte ha hjelp til å holde opp kjolen eller slippe å skrukke den masse fordi man holder den opp så er det bedre. Det er dessuten mye lettere å holde opp kjolen forran enn bak (pga stillingen på armene dine ) Jeg syns ihvertfall det var deilig å gå på do alene...hadde hørt om folk som måtte ha hjelp... Hvis du syns det høres rart ut er det jo bare å prøve begge veier å se hva som føles best for deg. Endret 31. august 2007 av *Emma*
Gjest Tex Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Funker helt fint å tisse bak-frem. Du kan jo prøve det hjemme engang
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Er litt bekymret for det der jeg.. Me too....kjolen min er stor bak... Men det går nok bra
Chiquita Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Jeg tok med meg mannen min som kjole-hjelper
Gjest kone Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Jeg tok med meg mannen min som kjole-hjelper Jeg også Heller det enn å ha med forloveren...
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Jeg også Heller det enn å ha med forloveren... Aldri i livet..vi er aldri sammen på badet. Blir nok forlover som må holde kjolen
øyenstikker Skrevet 31. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2007 Takk for tilbakemeldinger dere Ser jo ut til at det har gått bra for de fleste da. Det som gjør at jeg er litt ekstra nervøs for dette er at jeg har en syjdom som gjør at magen kan slå seg utrolig vrang på minuttet... Så da frister det ikke å ha med noen som skal holde kjolen akkurat Men føler meg litt beroliget nå
Gjest Elize Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 Jeg tror jeg velger og ta med meg mannen min. Føler meg mest komfertabel med han, men dette er jo selvsagt inndividuelt.
Gjest =tentacle= Skrevet 31. august 2007 #14 Skrevet 31. august 2007 Så mye pynt og eleganse, og så skal man sitte baklengs på do mens drømmeprinsen står der i lukter og lyder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå