Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er best og hvorfor liker du den? Må ikke være vannresistent, men vannfAST! skal bades med den ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du har prøvd Kanebo 38 C Silk Performance? Den sitter jo som et skudd inntil den blir fjernet med varmt vann. Lett å ta på også, med pent resultat som varer.

Mange som synes den er vanskelig å få av, men det er den egentlig ikke. Holde en klut med masse varmt vann foran øynene x antall sekunder - så ruller den bare rett av. Trenger ikke gni!

Skrevet

Jeg er veldig glad i Shiseido - The Makeup Lasting Lift Mascara.

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg har Chanel sin vannfaste mascara som favoritt, det er min party/fest mascara kan man si. Den gir utrolig fine vipper.

Men skal du ha en mascara som sitter som støpt, så må det vel bli n av Lancome sine vannfaste mascara, den sitter som bare rakkern, nesten umulig å få av igjen, blir heller ikke mørke ringer rundt øynene av den. Men joda med en god make-up fjerner for vannfast sminke så går den av.

Skrevet (endret)
Jeg har Chanel sin vannfaste mascara som favoritt, det er min party/fest mascara kan man si. Den gir utrolig fine vipper.

Men skal du ha en mascara som sitter som støpt, så må det vel bli n av Lancome sine vannfaste mascara, den sitter som bare rakkern, nesten umulig å få av igjen, blir heller ikke mørke ringer rundt øynene av den. Men joda med en god make-up fjerner for vannfast sminke så går den av.

Duger den sminkefjærneren til l'oreal til å få den av? Den som er delt i to, blank og blå som man rister. Jeg trenger en som sitter godt, for jeg vil gjerne bruke mascara på stranden (nei jeg sminke rmeg vanligvis ikke på stranden, men litt mascara synes jeg er ok :)) Og heter den noe spesielt den til Lancome? Det er jo flere i det merket...høres ut som det jeg trenger, også kjekt til vinteren når det snør :)

Endret av kitekatt
Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Ja den blå to-fase fjerneren til Loreal fungerer greit, mn den må gjerne virke en stund, har denne selv akkurat nå.

Jeg har en vannfast fra Lancome akkurat nå som heter Flex WP, har også hatt Hypnose. Og Lancome har en annen også som heter L,exstreem, eller noe i den duren, den er skrytt opp iskyene, er visst veldig populær, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe den neste gang.

Skrevet (endret)
Ja den blå to-fase fjerneren til Loreal fungerer greit, mn den må gjerne virke en stund, har denne selv akkurat nå.

Jeg har en vannfast fra Lancome akkurat nå som heter Flex WP, har også hatt Hypnose. Og Lancome har en annen også som heter L,exstreem, eller noe i den duren, den er skrytt opp iskyene, er visst veldig populær, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe den neste gang.

*sjekke ut på SN*

Hvis de fra Lancome sitter godt, går jeg nok for den. men jeg likte veldig godt Chanel Inimitable også, men jeg prøvde den vanlige varianten, ikke den vannfaste. Sitter ikke den vannfaste like godt som Lancome kanskje?

Edit: Hypnose waterproof virker jo lovende :) Up to 6 times greater waterproof capacity, Delivers absolutely long lasting gorgeous look up to 16 hours

Inimitable virker som den bare er vannresistent: Perfectly resists water & humidity for longer wearing

Hypnose it is! Håper de har den. takk for alle svar .9

Endret av kitekatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...