Gjest Becky Skrevet 1. april 2003 #1 Skrevet 1. april 2003 Halloen..Kan noen fortelle meg HVILKET program jeg kan lage mine egne bordkort med tekst og bilder?? Takk! Becky :D
Gjest Kira Skrevet 1. april 2003 #2 Skrevet 1. april 2003 Photoshop? Mener å huske jeg hadde et annet program til slikt ... Husker ikke helt hva det heter ...
Gjest Admin'C Skrevet 1. april 2003 #3 Skrevet 1. april 2003 Skal det være billig og LOVELIG (koster 7-8000 elns) så er vel paint greit, eller word
Gjest Lea Skrevet 1. april 2003 #4 Skrevet 1. april 2003 Du får kjøpt rimelige pakker på Elkjøp o.l. som er for å lage diverse kort. Tror at de koster ca 3-400 jeg. Husker ikke hva programmet heter, men jeg regner med at det kan brukes. Egentlig er det til å lage bursdags-/postkort tror jeg. Selv bruker jeg MS Publisher til sånt. Men det koster jo en del, hvis man ikke har en Office-pakke som inneholder programmet da..
Crazee Skrevet 1. april 2003 #5 Skrevet 1. april 2003 Med litt kreativitet går det an å laga bordkort (og masse anna) med ganske mange program (alle?) som kan kombinere tekst og bilete. Enten det er program som er laga spesielt for dette formålet (og dermed lett) eller vanlege grafikkprogram, eller tekstbehandling, eller... Ja. Det er masse. Mange program er jo heilt gratis òg, eller shareware (med og utan prøveperiode.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå