Gå til innhold

Så sinte vi var her, da?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest dorian

Mye bråk her nå, synes jeg :ler:

Dere kjenner da Gry og vet hva hun står for?

Tror nok en sletting av en bruker er et langt steg å ta og vil være grundig overveid av både Gry og moderatorene.

Og Milla burde jekke seg ned en 16-17 hakk, synes jeg. MÅ du gjøre alt om til en kamp for tilværelsen?

Nå prøver du å gjøre denne situasjonen om til en kamp mellom deg og Gry, og det er temmelig ukledelig, faktisk.

Det at du skiller deg ut såpass som du gjør og skaper kontroverser overalt - skjønner du ikke at dette legger igjen et intenst negativt inntrykk?

Jeg synes ærlig talt du skulle tenke litt igjennom måten du opptrer på, for du vinner i lengden på å være hyggelig :ler:

*dorians livsfilosofi*

Poenget er at det gode du bidrar med på forumet rent drukner i all støyen som er rundt din person, og det er da synd?

Slutt å være så firkanta!

dorian :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dorian

Slenger på et par punkter som burde være en tankevekker for alle:

Moderatorene her er hentet fra brukerne, altså oss. Eller dere, siden gutta ikke kan bli moderatorer :ler:

Å kjefte på en moderator er altså som å kjefte på seg selv, og alle vet hvor lite DET nytter.

Husk at moderatorene gjør dette frivillig, og uten dem ville kvinneguiden fort utvikle seg til et av de mange søpleforumene der man konsentrerer seg om å slenge dritt.

og

Verden er ganske så av hengslene for tiden, og krangle-energien kunne kanskje vært rettet mer hensiktsmessig?

Jeg minner om at nær sagt alle multilaterale avtaler oppnådd etter andre verdenskrig har en god sjans for å bli totalt forandret eller lagt døde, en usikker krig pågår som HELT SIKKERT får konsekvenser for oss, en amerikansk president uten intelligens, et Nord-Korea ute av kontroll, .. - kort sagt: nok av utenomkvinneguidslige emner å rette aggresjonen mot :briller:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Men jeg synes kanskje også kvinneguiden burde se litt på regelverket sitt. Man føler seg overmåte passa på her, og moderatorene har en tøff oppgave med å holde følge.

Såh! Da får det være nok kritikk for i natt! :sjarmor:

Uuuuaahhhh...gjespe...knake...

dorian :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var borte i noen timer, så se hva jeg kommer hjem til! To lukkede tråder. :o Skjerpings her jenter, greit å si det man mener, men! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Og Milla burde jekke seg ned en 16-17 hakk' date=' synes jeg. MÅ du gjøre alt om til en kamp for tilværelsen?[/quote']

Åh dorian, jeg klarer ikke å bli sint på deg :wink:

Jeg lover å kutte ned på Discovery Channel fra nå av.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg er alltid gladest når folk ikke er sinte på meg

Hm, jeg har alikevel lyst til å gi deg noen reale klaps på stumpen din!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hurra! Klaps på stumpen fra en vilt fremmed kvinne! :ler:

*Spank Spank Spank*

Var det godt for deg også? :ler:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
:o :o :o

Heftige saker....

Bare vent til jeg begynner å daske han på ballene med en fluesmekker- da skal du få høre hyling da :kul:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest dorian

Oooh! :o

Denne begynner å bli saftig :ler:

Jaja, jeg som har vært utro mot kvinneguiden og alt, fortjener kanskje en smekk?

:sjarmor: dorian :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Smekker Dorian i hodet med et akebrett*

Gåkke an å være utro på den måten altså!

Tenk om jeg trengte hjelp til no Java-mikk-makk-script da.. åsså var du ikke her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

KG'ernes vrede velter over dorian...

Lå han nakken ut for hugg eller? ..eller var han naken? ..eller..eller var det baken han la ut for hugg?

*ser nakken til dorian forsvinne der han humper nedover bakken naken med baken godt plassert på aken*

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...