Trebarnsmor Skrevet 31. mars 2003 #1 Skrevet 31. mars 2003 Oi sann Nå har jeg fått kynnere opp til 5-7 ganger for dagen,noen ganger mere.Jeg er bare i 21 uke jo.Er det noen som vet om man får tidligere kynnere for hvert barn man venter? De er ømme og vonde.Magen er steinhard og jeg kan ikke komme meg opp av sengen før det går over. Vokse-smertene er verre denne gang.Utrolig nok.Trodde at musklene i magen var "løsere" etter to barn fra før.Men jeg kan ikke huske at jeg har hatt sånne voksesmerter før. Når jeg hoster kommer dem,når jeg er sint,og når jeg anstrenger meg. Uff og uff,hvordan blir det senere mon tro???Blir det verre?
Gjest mira1 ikke innlogget Skrevet 1. april 2003 #2 Skrevet 1. april 2003 Hei. Ja. Jeg har også kynnere og voksesmerter, og har hatt det siden uke 13. Det er nok rart at voksesmertene kan kjennes så godt enda jeg har født to barn før, men kanskje livmoren vokser raskere enn ved de to andre. Ligger i allefall godt over gjennomsnittsmål på kurven. Kynnerene er jo "kjekke" for de bearbeider livmoren mot fødselen, og noen sier at åpningstiden blir lettere når dette er tilfellet. Hilsen Mira 18+4
Trebarnsmor Skrevet 1. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2003 Mira Jeg likte det siste du skrev . Ang. kynnere og åpningsriene. Jeg var foressten hos JM-kontroll nettopp.Tok dette opp med henne. Hun sa at man får tidligere og vondere kynnere med hvert barn man venter. SÅ det stemte det ja. Voksesmertene var grusomme i natt.Og samtidig som dem,sparket gutten her og der for å gjøre det skikkelig ille for mamma. Ja ja vi får være glad at vi ikke går like lenge gravid som elefantene .2 år.........uff da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå