Gå til innhold

Nei men skulle du sett!

Fremhevede innlegg

Gjest Starya
Skrevet

Eller rettere sagt ikke sett!

I høst ble jeg utredet for pcos, pga blant annet svært uregelmessig mens, samt endel økt hårvekst på uønskede steder (spes bakpå låra..).

Hadde ikke pcos, og fikk yasmin for å regulere mensen. Og nå oppdaga jeg at den hårveksten jeg hadde fortvilt over ikke er der lenger! Yay! :P

Måtte bare dele den gledelige nyhet... :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi!

Gleder meg på dine vegne! Spesielt nå som sommeren nærmer seg.... :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann!

Det var jammen gode nyheter. Hva er Yasmin?? Jeg har også endel hårvekst i ansiktet, men har ikke PCOS, kan det kanskje hjelpe meg også med mine problemer, har spesielt hårvekst i ansiktet. Håper du kan svare meg for det er et stort problem. Hilsen Meg :-?

Skrevet

Yasmin är ett p-piller. http://www.yasmin.com/

Jag tror det är det vi pratar om här. Annar är väl Jasmin/Yasmin en ört/blomma?

Gjest Starya
Skrevet

Yasmin er en p-pille. Om det er den som skal ha æren kan jeg ikke skrive under på, og hvordan det er med ansiktshår vet jeg ikke helt.. Jo forresten, jeg sjekka akkurat speilet, og "barten" er ikke så fremtredende lenger.

(At jeg ikke har merka DET før nå sier vel hvor opptatt jeg er av utseendet... :ler: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det mange her som bruker ppiller av andre årsaker enn å unngå graviditet?

zloty

Gjest Anonymous
Skrevet

som for å legge på seg.... :( få mere cellulitter.... :-? mindre sexlyst... :roll: mere kviser.... :oops: og slikt??????? :o

(kunne ikke tenke meg å ta p-pille hvis det ikke var nødvendig for beskyttelse :D )

Skrevet

Bruker det fordi jeg ellers får voldsomme menstruasjonssmerter, som gjør meg sengeliggende....

Skrevet

Jeg begynte i utgangspunktet å ta p-piller for å få bedre hud.. :o

Skrevet

Jeg fikk økt hårvekst av Yasmin, så den har jeg nå kvittet meg med

Skrevet

Så bra at Yasmin funket for deg Starya.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...