Gjest Lea Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6975832 Hva kan ha skjedd nå da? Midt på lyse dagen og greier. Det kunne like godt vært meg.... Grøss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2002 #2 Del Skrevet 3. april 2002 Forferdelig ekkelt. Håper ikke det har skjedd henne noe. Man blir jo gjerne litt hysterisk når noen forsvinner. Gleder meg liksom ikke til å gå til trikken i kveld... Åh, håper bare hun har stukket av eller noe. _________________ -Matahari-1212[ Dette Innlegg er endret av: Matahari den 2002-04-03 16:37 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. april 2002 #3 Del Skrevet 3. april 2002 SKREMMENDEed alle disse forsvinningene!La oss håpe at jenta kommer tilbake i god behold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. april 2002 #4 Del Skrevet 3. april 2002 Det finnes jo ikke spor siden mandag.. Hun har ikke tatt ut penger eller ringt med mobilen tydeligvis. Hvis jeg skulle stikke av hadde jeg tatt ut penger ihvertfall. Er det bare noe jeg innbilder meg eller forsvinner folk oftere nå enn før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bria Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 Aldeles ufattelig mareritt for familien og vennene! Det går ikke an å sette seg inn i hvordan de har det nå! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. april 2002 #6 Del Skrevet 4. april 2002 skummelt å tenke på at det skjer med (tilsynelatende) oppegående, normale jenter på akkurat min alder!! Og som dere sier, midt på lyse dagen. Kunne vært hvem som helst ja! Virker jo ikke veldig trolig å finne henne i god stand, men man må vel nesten håpe så lenge som mulig! All sympati til familie og venner.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. april 2002 #7 Del Skrevet 4. april 2002 Så at det var hengt opp plakater på flere stolper og vinduer i sentrum (Oslo) i dag tidlig. Lurer på hva som har skjedd. Hvis noen har dratt henne inn i en bil e.l. ville da noen ha sett det?! Det er vel tvilsomt om hun kommer til rette i god behold hvis hun ikke har forsvunnet av egen fri vilje..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 4. april 2002 #8 Del Skrevet 4. april 2002 Ekkelt å tenke på asså! Jeg bodde i hegdehaugsveien og trente også på sats ila da jeg bodde i oslo. Gikk den samme veien som hun mest sannsynlig har gått flere ganger i uka.... Jeg grøsser.....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. april 2002 #9 Del Skrevet 4. april 2002 Det er jo ikke sikkert at hun har gått den veien da! Kanskje det har skjedd noe som har ført henne en annen vei. Hvorfor hadde hun lagt igjen mobil og nøkkelkort hjemme forresten? Hun skulle jo innom jobben og trengte vel dette kortet... Jeg kan ikke unngå å tenke på at det kan være noen hun kjenner som har gjort noe jeg! Huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå