xeyes Skrevet 31. mars 2003 #1 Skrevet 31. mars 2003 Jeg lurte litt på om noen vet om Oxygen rollerblades ikke finnes lenger? Har noen blades som jeg har hatt i noen år nå (supre blades) men de begynner kanskje å dra litt på årene syns jeg. Vurderer å kjøpe meg nye nå, og DA lurer jeg på litt mer. - Har du et merke å anbefale? - Pris spiller INGEN rolle (jeg vil ha noen som er skikkelig bra!) - Skal ikke brukes så mye til trixing og innebane, men mer allround. - De skal se _litt_ pene ut da *ler* (typisk av ei jente å si det ) Help anyone? Takk xeyes, klar for blade-sesongen! Se å få børstet veiene her i oslo!
Montezuma Skrevet 31. mars 2003 #2 Skrevet 31. mars 2003 Kan ikke hjelpe deg, men må bare fortelle at jeg var ute på blades for første gang i år I DAG!!!!! :D Det var bare helt herlig å ha dem på bena igjen!!!! God blade-sesong!!!
xeyes Skrevet 31. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2003 Hihi ja ikkesant det er kjempe gøy! :D Kos deg på blades du
Tusenfryd Skrevet 1. april 2003 #4 Skrevet 1. april 2003 Har i mange år brukt blades som transportmiddel. Fant et par Rollerblades som jeg elsker. Dessverre finnes ikke bremsene på dem lenger. Jeg har vært i kontakt med importør og Rollerblades i Ne York og Amsterdam, så det er kjørt, og jeg freser ikke rundt i Oslo med skøyter uten bremser. Så jeg gikk og kjøpte noen nye da. Merket likte jeg og en snasen dame-modell fra Rollerblades ble mine. Og er stadig like ubrukte. Jeg liker dem ikke. Jeg likte mine gamle. Jeg vil ha mine gamle :x Og ser på de nye med samme blikk som på avataren min. Og bruker sykkel i steden for Ikke meningen å kuppe tråden din altså, Xeyes, men jeg ante en sjelefrende på hjul her...
Arnie Skrevet 1. april 2003 #5 Skrevet 1. april 2003 Vel... merkene som er kjent for å være de bedre er vel Rollerblade, Salomon og K2. Og så har Nike noen modeller som er stilige, men ikke passet min fot sist jeg testet. Her må du egentlig bare ta deg tid og prøve deg fram. De bør sitte "som støpt", ingen har helt like føtter, og alle merkene er ulike, og det er også ulikheter mellom modellene innen samme merke. Bruk tid, prøv, prøv, prøv - la "magefølelsen" avgjøre til slutt, og ikke tenk på design/utseende før du evt. stør igjen med 2-3 som føles like gode på foten.
xeyes Skrevet 15. april 2003 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2003 JA! Nå har jeg vært i dag å prøvd blades! XXL har faktisk et SUPERT utvalg dersom dere er på utkikk etter bra blades! http://www.rollerblade.com/skategear/aero09w.html Disse skal jeg kjøpe meg i morgen. Prøvde de inni butikken og greier. De satt som støpt, også er det ABEC 7 kulelager på de :D Og ikke minst.. Det er damemodell, og er tilpasset dameføtter :D -x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå