Nala Skrevet 31. mars 2003 #1 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg bare MÅ spørre, Milla. Hvorfor valgte du å fortelle om PMen fra Gry til alle og enhver på forumet. Den var vel ment for deg og bare deg. Du har jo selv reagert på at andre har referert fra PMer tidiligere, så dette skjønner jeg ikke helt. Skjønner at det sikkert er fint med de støtteerklæringer som måtte komme, men etter min mening kunne du vel bare tatt PMen til deg, bestemt deg for å følge reglene og latt det være med det? Ikke slenge utav deg i en personlig melding til Sexysadie at hun hadde rett, du kommer nok til å bli kastet ut av forumet, når det slett ikke er det Gry har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #2 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg la den ut fordi jeg ikke visste om Gry bare ville blokkere min IP uten å si ifra først- jeg måtte få ut dem meldingen få fort som mulig. Milla Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 31. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mars 2003 Ut fra det Gry sier hun skrev i PMen kan jeg ikke helt se hvorfor du trodde hun umiddelbart skulle sperre IPen din. Og hadde det ikke vært greiere å skrive en melding til alle da, ikke en melding som liksom var til SS? Henger ikke helt på greip, synes jeg. Men men, skal ikke krangle på dette :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 31. mars 2003 #4 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg la den ut fordi jeg ikke visste om Gry bare ville blokkere min IP uten å si ifra først- jeg måtte få ut dem meldingen få fort som mulig. Milla Minnie En blokkert IP kan enkelt deaktiveres, hvis det viser seg at den er urettferdig og malplassert... Det VET du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #5 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg kan bare tenke meg all den dritten Gry mottar om meg på e- mail og ett øyeblikks frustrasjon kan være nok. Milla Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 31. mars 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg spør igjen, hvorfor ikke da en informativ og ikke minst korrekt melding til alle, i stedet for en feilaktig liksom-melding til SS? Og jeg synes nå at Gry fortjener bedre enn at man tror hun i et øyeblikks frustrasjon stenger en bruker ute fra forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 31. mars 2003 #7 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg kan bare tenke meg all den dritten Gry mottar om meg på e- mail og ett øyeblikks frustrasjon kan være nok. Milla Minnie Den mest seriøse på hele KG, er Gry.. Syns hun opptrer svært profesjonelt, i en presset situasjon. Dette er ingen lek for henne, det SER jeg uten å kjenne henne overhodet... Men...det SKAL båse på toppene.... tror hun har gått en god skole de senere årene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #8 Del Skrevet 31. mars 2003 Og jeg synes nå at Gry fortjener bedre enn at man tror hun i et øyeblikks frustrasjon stenger en bruker ute fra forumet... Ikke når man har 4000 "kroniske småbarnsmødre*" under seg som skriker "Ut med Milla-Ut med Milla" :D Milla Minnie *Takk til Tristessa for dette flotte uttrykket, du er super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 31. mars 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 31. mars 2003 Ikke når man har 4000 "kroniske småbarnsmødre*" under seg som skriker "Ut med Milla-Ut med Milla" :D Milla Minnie *Takk til Tristessa for dette flotte uttrykket, du er super Voksent svar, Milla Du svarer konsekvent ikke på spørsmålet mitt om hvorfor du valgte en feilaktig liksom-melding til SS i stedet for en korrekt og informativ melding til alle. Tyder vel på at din agenda ikke var helt som du påstår. Jeg tror nå du ønsket nok en debatt rundt deg som person, gjerne med støtteerklæringer ála "må-Milla-gå-går-jeg-også". Slenge med leppa, det kan du, men svare på et enkelt spørsmål eller to på en saklig måte, DET klarer du altså ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #10 Del Skrevet 31. mars 2003 Det var ikke noen liksom-melding. SexySadie sendte meg en pm for flere dager siden med tips som at det var oppe til vurdering om jeg skulle kastes ut fra KG eller ikke. Milla Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 31. mars 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 31. mars 2003 PM ja. DET kunne du ha brukt :blunke: Over og ut fra det kalde nord. Vi småbarnsmødre må opp tidlig, vet du :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 31. mars 2003 #12 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg minner om Grys innlegg i denne tråden: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=29060 Det finnes ingen grunn til å spekulere mer i dette, så jeg lukker tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg