Gå til innhold

Hva betalte du for hansker og underkjole?Slør..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ja, jeg lurer da på, som teksten sier :kgsmil: , hva dere betalte for underkjole og hansker? Og så lurer jeg på om dere har samme farge på sløret som på kjolen? Altså om det gjør noe om sløret er litt hvitere enn kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betalte 500kr for et klassisk brudeunderskjørt til kjolen hos en brudebutikk. Dessverre kunne jeg ikke bruke det, da kjolens skjørt var rettere (trangere) enn jeg hadde trodd - selv uten spile i underskjørtet.

Hansker (pene sådane) så jeg til noen få hundrelapper i en veskebutikk i dag, men har bestemt meg for å ikke ha hansker.

Kjolen min er kritthvit, men sløret er ikke like hvitt. Det gjorde ingenting, da sløret er så gjennomsiktig at det også ser/er kritthvitt ut over kjolen. Legg sløret over kjolen og test resultatet!

Jeg hadde med meg slepet til brudebutikken da jeg kjøpte slepet og det var lurt - om enn dyrt (kr. 1600,- for sløret).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte ca 1800 kr for sløret mitt, det var besatt med blanke og hvite perler og var fotsidt.

Forøvrig var sløret mitt kritthvitt, mens kjolen min var ivory. Synes dette var flotte sammen enn sløret i ivory som jeg prøvde ved siden av. Dessuten tror jeg det ikke var synlig at sløret var hvitere enn kjolen.

Du kan jo vurdere selv:

http://www.home.no/augustbrud02/bilder/110...10-1037_img.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva dere betalte for underkjole og hansker?

Leier underskjørt i brudebutikk: kr 400,-

Hansker: skal ikke ha

Og så lurer jeg på om dere har samme farge på sløret som på kjolen? Altså om det gjør noe om sløret er litt hvitere enn kjolen?

Sløret er samme farge som kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...