Gå til innhold

her er jeg


hemmeligbrud

Anbefalte innlegg

Hei,

så dere etterlyste 2004bruder. Jeg tror jeg hører inn under der....Han fridde i går, men jeg er en planleggerfrik og er på god vei allerede. Han vil forresten selv også ha en dato allerede nå.

Vi har mange planer, men vi begge er studenter så det må gjøres billig. Vi har ikke sagt det til noen ennå, skal i alle fall finne datoen først, men det blir i slutten av juli regner vi med, eller begynnelsen av august. Og vi hat to alternativer til lokale og kirke. Håpet er at en prest vi kjenner skal vie oss i en liten intim kirke, og at vi skal få ha fest i en flott festsal i nærheten, men vi må høre med de først. Er privat og leies egentlig ikke ut - en komplisert sak det der, som jeg ikke vil komme inn på detaljer med ennå.

Det kan jo hende at det ikke er så mange her inne, rett og slett fordi mange ikke har begynt planleggingen ennå, eller overhodet tenkt på å gifte seg til neste sommer ennå..... :wink:

Selv hadde jeg ikke de planene overhodet før i går, har sagt til han at jeg ikke vil gifte meg før vi tjener bra begge to og har råd. Men nå vil han, så da følger jeg med. Vi håper vi klarer oss på et budsjett på rundt 25. ooo kroner. Ganske stramt, men vi må satse på mye gratishjelp. har kokk, konditor og blomsterdekoratør i nærmeste omkrets. mangler nesten bare en frisør.....

Vel, dette var noen tanker i fra meg. Jeg skal la høre fra meg ganske snart, men har en fødsel nær forestående og kan ikke love at jeg blir like aktiv som mange av dere andre i nærmeste framtid.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får dette innom med datoen slik at vi får deg med i oversikten!

Gratulerer med forlovelsen og velkommen hit!!

Lykke til med barnefødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...