Gå til innhold

Til Gry og moderatorer!

Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Jeg ser at Milla står i fare for å bli kastet ut av KG, og jeg tillater meg da å spørre - hvorfor?

Gry har tidligere sagt at hun kun har kastet ut en bruker så langt, og det var en som spredde nynazistisk propanganda her inne på forumet. Så langt jeg kan se, er ikke Milla noen nynazist eller en etter norsk lov "ulovlig" person, med "ulovlige" meninger. For å si det rett ut - jeg blir provosert av denne "kosekulturen" en finner her inne for tiden. Alle skal være enige med alle, men kan en kalle et slikt forum et diskusjonsforum?

Greit nok, Milla provoserer mange, men KG kan (med unntak) sees på som et slags speilbilde av den virkelige verden. Vi møter personer vi finner direkte uspiselige i løpet av vår levetid, og det er opp til den enkelte å ta stilling til det problemet. Dette er internett, og jeg er klar over at det er enklere å bruke tastaturet enn det er å bruke munn mot dem man ikke liker. Men har dere noen gang utestengt et menneske fra vårt samfunn, på grunn av de meningene Milla har?

Jeg er misfornøyd med hvordan dette forumet velger å se på sine brukere, dette er rett og slett selektiv moderering. Eller skal jeg kanskje si morderering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen utestenges fra Kvinneguiden på grunn av de meningene de har!

Jeg vurderer utestengelse for alle som gang på gang bryter våre regler med viten og vilje. Dette står også klart i våre regler for bruk. Det forventes at brukeren følger reglene vi har på Kvinneguiden, for at forumet skal være ett hyggelig sted å være.

Brukere som ikke følger reglene kan risikere å bli utestengt, men som jeg skrev håper jeg at jeg slipper å utestenge noen :-)

Ingen utestenges om reglene følges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tristessa.

Hvis du leser i den andre tråden...så vil du se at Gry ikke skal kaste noen ut.

Jeg håper ingen tar anstøt av at jeg går inn her litt nå, og forsøker å si noe avbalanserende i retning av "Pust med magen, vent et kvarter før dere skriver innlegg, tenk dere om...."

Ellers har dette potensiale i seg til å ta helt av, og DET fører intet bra med seg.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...