Eowyn Skrevet 1. april 2003 #21 Del Skrevet 1. april 2003 Han har da vel like mye lov til å skryte av sine antall innlegg som du, eller hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 1. april 2003 #22 Del Skrevet 1. april 2003 Sandman: Ja, jeg må være forferdelig naiv. Utrolig at jeg klarer meg i samfunnet!!! Og det du siterer meg på var faktisk ironisk ment fra min side. (Og hvis det bare var Milla som skjønte det og resten trodde det var mitt hovedpoeng i innlegget, tror jeg jammen jeg begynner å hyperventilere til jeg besvimer.) Hvis du leser innlegget som jeg startet denne tråden med, oppfordrer jeg da virkelig ingen til å være slemme???? Jeg etterlyser litt høyere "takhøyde"! ( - Og takker gud for at jeg har venninner/venner som kan diskutere heftig uten at noen beskylder andre for å være ondskapsfulle eller ikke ha folkeskikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. april 2003 #23 Del Skrevet 1. april 2003 Synes takhøyden her inne er blitt lavere i d siste og spesielt når d kommer til Milla, moderatorer følger hennes innlegg med argusøyne og hvis d så bare er litt tendens til kjiving og strid om hennes innlegg fordi en eller annen i koseklubben føler seg personlig truffet så stenges trådene. Noen ganger provoserer enkelte debattanter Milla litt extra, noe de gjør ustraffet.Milla har blitt gjort til syndebukk, og d liker jeg ikke. D er virkelig lekkert å ha henne herinne, en motbør imot alle de som ikke diskutere så veldig mye annet enn kakeoppskrifter, barn og hvor fælt d er med krig og sånn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojobing Skrevet 1. april 2003 #24 Del Skrevet 1. april 2003 Bare tanken på å hive ut Milla er jo helt latterlig! Da jeg først begynte å lese KG, var Milla den første jeg la merke til Og etter min erfaring holder hun seg brukbart i nakken selv.. (sier ikke at hun ikke går litt over innimellom, men det er det da mange som gjør..) I det siste har Milla, etter min mening, blitt litt "fritt vilt" for angrep og negative kommentarer. Siden hun er av våre (evt vår) mest profilerte medlemmer er dette sikkert litt naturlig, men det har gått alt for langt ved enkelte tilfeller. Jeg har en misstanke om at enkelte kanskje føler seg litt underlegne og derfor har liten terskel for å "sparke oppover" (?) Jeg håper i alle fall at vi alle kan huske på at Milla er et "vanlig menneske" akkurat som alle oss andre.. og at ingen av oss andre er helt like heller.. Debatten om det hun forteller om livet sitt er virkelig eller om noe er oppdiktet er for meg en uvesentlig diskusjon; akkurat det kan vi jo ALDRI vite sikkert om noe av oss her inne.. Og til deg Milla; jeg setter pris på dine innlegg og respekterer deg. Jeg er (selvfølgelig) ikke enig med deg i alt, men synes likvel at du har mye lurt å komme med i de fleste sammenhenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. april 2003 #25 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg ville stille spørmålstegn til enkelte moderatorers kompetanse.... De virker litt personlige i enkelte av sine beslutninger for å si d sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. april 2003 #26 Del Skrevet 1. april 2003 Synes takhøyden her inne er blitt lavere i d siste og spesielt når d kommer til Milla' date= moderatorer følger hennes innlegg med argusøyne og hvis d så bare er litt tendens til kjiving og strid om hennes innlegg fordi en eller annen i koseklubben føler seg personlig truffet så stenges trådene. Noen ganger provoserer enkelte debattanter Milla litt extra, noe de gjør ustraffet.Milla har blitt gjort til syndebukk, og d liker jeg ikke. D er virkelig lekkert å ha henne herinne, en motbør imot alle de som ikke diskutere så veldig mye annet enn kakeoppskrifter, barn og hvor fælt d er med krig og sånn..... Jaja, SS. Er det så fælt å være her med "koseklubben" (som sannsynlig består av 85 - 90 % av KG-brukerne (?)), så kan da vel du og dine andre interesserte finne et annet forum da ? Som går på det å skjelle ut folk, være ekkel, diskutere...tja.....??? ja, HVA skal dere diskutere ? Tja. Ikke vet jeg. Men er heller glad for å kunne diskutere omtrent ALT her,- og takler du ikke kakeoppskrifter, krig, og barn, så kan du vel for pokker holde deg unna matforumet, aktuelle saker, og barn og familie ? Vanskeligere trenger det da ikke være ? Skjønner ikke hvorfor du / dere sutrer så fælt og blir gale bare noen motsier Minnie Emmerdale. SS : Husk nå på at ovennevnte person la ut en kake-baketråd på matforumet i stad. Kanskje dere ikke er så helhetlig tøffe likevel ? Ha en vidunderlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. april 2003 #27 Del Skrevet 1. april 2003 Diva nå får du jammen gi deg- jeg har lagt ut massevis av tråder på Mat & Drikke opp igjennom tiden. Jenter kan fortsatt lage mat samtidig som de kan diskutere andre ting. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. april 2003 #28 Del Skrevet 1. april 2003 Diva nå får du jammen gi deg- jeg har lagt ut massevis av tråder på Mat & Drikke opp igjennom tiden. Jenter kan fortsatt lage mat samtidig som de kan diskutere andre ting. Minnie Nettopp! Sånn jeg tolker Diva's innlegg er det kanskje noe i den stil hun vil frem til. At man faktisk både kan kose seg her inne, legge ut bakeoppskrifter og diskutere. Ikke sånn at det ene nødvendigvis utelukker det andre. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. april 2003 #29 Del Skrevet 1. april 2003 Diva nå får du jammen gi deg- jeg har lagt ut massevis av tråder på Mat & Drikke opp igjennom tiden. Jenter kan fortsatt lage mat samtidig som de kan diskutere andre ting. Minnie Jøjemeg Minnie! Du VIL jo misforstå alt, bare fordi du konsekvent tror jeg skal ta deg! Slutt å se at det er Diva som skriver da, men se heller på INNHOLDET i innlegget mitt! Det er jo AKKURAT det jeg mener her jo for søtten! Herrejesus.... Tusen takk Jennifer! Du sa hva jeg mente :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. april 2003 #30 Del Skrevet 1. april 2003 Vel, Minnie. Jeg savner en kommentar...... Er det så vanskelig å innrømme en misforståelse ? :o Skjerp deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. april 2003 #31 Del Skrevet 1. april 2003 Vel, Minnie. Jeg savner en kommentar...... Er det så vanskelig å innrømme en misforståelse ? Når slike sleivspark kommer fra din gruppe, ser jeg ingen grunn til å kommentere den ytterligere slik at du skal få tilfredstilt din hunger etter å lage bråk- og få meg i trøbbel med Gry igjen. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 1. april 2003 #32 Del Skrevet 1. april 2003 Men kjære vene da At du ikke får noen kommentar kan du jo bare ta til inntekt for at du fikk frem poenget ditt, og at vedkommende innser at det var en misforståelse. Jeg synes jo at det til tider er ganske underholdende med disse heftige diskusjonene, men det er jo ikke nødvendig å trekke absolutt alt lengst mulig ut heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. april 2003 #33 Del Skrevet 1. april 2003 Vel, Minnie. Jeg savner en kommentar...... Er det så vanskelig å innrømme en misforståelse ? :o Skjerp deg! Vær tålmodig, for noen tar det lengre tid å svelge det at man har misforstått noe... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. april 2003 #34 Del Skrevet 1. april 2003 Når slike sleivspark kommer fra din gruppe, ser jeg ingen grunn til å kommentere den ytterligere slik at du skal få tilfredstilt din hunger etter å lage bråk- og få meg i trøbbel med Gry igjen. Minnie MIN gruppe ? Kjære vene, dette er et forum, ikke klaner som er imot hverandre. Alle her er selvstendige individer. Så ikke ta den. Som du reder, ligger du og du sårer utroilig mange her. Kan du da forvente at alle omfavner deg og digger deg rått ? Selv krever du full oppreisning og forståelse når noen andre misforstår ting du har sagt, hvorfor skal jeg ikke kreve det samme fra deg ? Makan til viktigper! Ang at jeg får deg i trøbbel med Gry ? Hva ER det du snakker om ? Er det NOEN som får deg i trøbbel, er det vel da deg selv ? Oppfør deg og ha det bra her! MÅ du rakke ned på andre hele tiden og være så narsisistisk, så får du vel ta konsekvensene av det ? Dessuten, jeg handler og snakker på vegne av meg selv! Og ikke en eller annen gruppe! Du har en svært så livilig fantasi og du må bare legge til folk de rareste kvaliteter JEG har intet hunger etter å lage bråk. Når du kommer med uttalelser som dette, bør du heller se litt på deg selv, og tenke igjennom om det er så riktig å si slikt til meg! Dessuten, det var kun en kommentar til ss, sitt raseri ang "koseklubben" En god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolverine Skrevet 1. april 2003 #35 Del Skrevet 1. april 2003 Noe jeg har lagt merke til: Mange av dere er sinte på Milla/Minnie, og kanskje med god grunn. Nå forsøker hun å ordne opp, og gjøre en snillere profil. Dere hakker fremdeles på henne. Hvordan skal hun klare dette da? Skal hun sitte helt rolig og fordøye alt dere kommer med? At hun ikke svarer på dette kan like godt være at hun ikke har sett det enda. Når dere forsøker å hakke på henne nå er dere i mine øyne verre enn henne. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. april 2003 #36 Del Skrevet 1. april 2003 Er det aldri noen som kødder med deg Wolverine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolverine Skrevet 1. april 2003 #37 Del Skrevet 1. april 2003 Å, det kommer nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. april 2003 #38 Del Skrevet 1. april 2003 Hun hakker på meg nå for svingende! HVOR står det at jeg begynte, Wolverine ????? HAR jeg ikke rett til å forsvare meg når hun behandler meg slik ? Hun kommer jo med påstander i fleng og er rett og slett urimelig! Og JA, Wolverine,- jeg har GOD grunn til å ikke være særlig glad i Minnie! TAkk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. april 2003 #39 Del Skrevet 1. april 2003 HAR NÅ SVÆRT LYST TIL Å FORLATE DETTE FORUMET. MINNIE ER SVÆRT FANTASIFULL OG I STEDET FOR Å OPPFØRE SEG BEDRE SOM ALLE TROR,- SÅ BLIR JEG GJORT TIL SYNDEBUKK HER. DET VIL JEG IKKE HA NOE AV. MULIG AT JEG IKKE GIDDER Å VÆRE HER MER SOM BRUKER,- VI FÅR SE HVORDAN DENNE TENDENSEN GÅR. MINNIE,- GRATULERER- DU HAR NESTEN KLART DET. FORLATER JEG FORUMET, BLIR DET PÅ GRUNN AV DEG :evil: SÅ DU FÅR FORTSETTE Å KOSE DEG OG VELTE DEG I SELVMEDLIDENHET :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 1. april 2003 #40 Del Skrevet 1. april 2003 Og jeg tror jeg har god nok grunn til å lukke denne. Munnhuggeri og persondebatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg