Gjest Pjusk Skrevet 31. mars 2003 #1 Del Skrevet 31. mars 2003 Hvis det er riktig at Milla blir truet med å bli slettet som bruker, tror jeg takhøyden burde justeres litt på KG. For såpass tåler vi vel??? Jeg synes Milla er både smart, klok og morsom, men også nedlatende og ufin. Men slik er menneskene vi møter på vår vei i virkeligheten også; Noen er slik, noen er sånn og andre er litt av hvert i en salig blanding! Selvfølgelig skal alle følge reglene, men jeg tror de fleste tåler en saftig diskusjon uten å bli knekt av den grunn. "Alle" tråder som det blir spennende og engasjerte diskusjoner av, blir stengt og i tillegg ofte slettet. Vi skal være snille med hverandre - selvfølgelig!!!! Men vi kan vel få slamre litt med dørene også inneimellom?? Dette med at det er bra med engasjerte diskusjoner gjelder selvfølgelig bare i de tilfellene der majoriteten er enige med meg, altså.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #2 Del Skrevet 31. mars 2003 Dette med at det er bra med engasjerte diskusjoner gjelder selvfølgelig bare i de tilfellene der majoriteten er enige med meg, altså.... :-) Hi Hi Hi Milla Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 31. mars 2003 #3 Del Skrevet 31. mars 2003 Herregud, LES nå hva Gry skrev da!!!! Må man velge å misforstå???? L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 31. mars 2003 #4 Del Skrevet 31. mars 2003 Den kan vel gå begge veier (å velge å misforstå altså)!!!!!! Uansett hva Milla skriver blir det jo tatt opp i verste mening!! Jeg har lest Gry sitt innlegg og hvis DU leser mitt innlegg står det at selvfølgelig er regler til for å følges, men jeg synes takhøyden kan justeres litt. Hva har jeg VALGT å misforstå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #5 Del Skrevet 31. mars 2003 Pjusk har ikke misforstått LB. Nå som jeg står i fare for å bli kastet ut vil det blir gjort mange forsøk på å provosere meg slik at det smeller og jeg blir kastet ut. Planene er allerede under planlegging via PM kjenner jeg enkelte brukere rett Skal bli gøy og se hvor langt de går denne gangen. Milla Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 31. mars 2003 #6 Del Skrevet 31. mars 2003 La meg bare presisere at alle brukere som ikke følger reglene står i fare for å miste brukeren sin. Dette er ikke noe nytt, det har stått i våre betingelser for bruk hele tiden. Mitt håp er at alle respekterer reglene slik at jeg slipper å noen gang måtte stenge noen ute. Jeg ønsker at KG skal være ett sted der alle kan trives! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 31. mars 2003 #7 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg mente ikke deg spesielt, Pjusk, jeg mente generelt. Les Gry sitt svar igjen, hun sier at ingen blir utestengt på KG såfremt man følger reglene. Hun sier også at hun gjerne vil at Milla skal bli i forumet. Det blir dermed tolket til at hun blir kastet ut. Det virker som om man plukker ut noe av en sammenheng og overser andre ting som er vesentlige. Det man dveler ved gjør man til sannheter. Gry og dere andre moderatorer; Jeg synes takhøyden er meget stor her inne. L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #8 Del Skrevet 31. mars 2003 Trivsel ja.....men Gry, du kan ikke ofre all takhøyde for gode diskusjoner av den grunn. Hva skal KG Forumet tjene til da? Jeg synes sensureringen begynner å bli helt vannvittig. Milla Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 31. mars 2003 #9 Del Skrevet 31. mars 2003 Gode diskusjoner vil vi ha, men innenfor rammen av reglene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 31. mars 2003 #10 Del Skrevet 31. mars 2003 Trivsel ja.....men Gry, du kan ikke ofre all takhøyde for gode diskusjoner av den grunn. Hva skal KG Forumet tjene til da? Jeg synes sensureringen begynner å bli helt vannvittig. Milla Minnie Enig i at det er meget sensurering her inne. Det overasker meg stadig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #11 Del Skrevet 31. mars 2003 Gode diskusjoner vil vi ha' date=' men innenfor rammen av reglene våre.[/quote'] Er det lov med humor da, som i tråden waco har om kvinner og bilkjøring? Milla Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 31. mars 2003 #12 Del Skrevet 31. mars 2003 Ja det er lov med humor :-) Men så er det det at ikke alle tolker det samme som humor, og noen ganger kan det være vanskelig å vite om ting er seriøst eller morsomt ment. Men vi forsøker å ikke slette morsomheter! Så sant de ikke er på bekostning av andre brukere da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #13 Del Skrevet 31. mars 2003 Vel, tror nok de fleste har fått med seg waco's lidenskapelige forhold til butt-lovin* tror du ikke Gry? Milla Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 31. mars 2003 #14 Del Skrevet 31. mars 2003 Selv om jeg er hardhudet til de grader, så er det ikke utpreget trivelig å legge inn et innlegg der jeg "beruses" av milepelen å passere 200 innlegg på KG, og markerer det med et innlegg UTEN noen som helst baktanker i noen retning, og den første som svarer meg(Milla), ber meg dra til helvete... Hva med de som er "sartere" enn meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #15 Del Skrevet 31. mars 2003 og markerer det med et innlegg UTEN noen som helst baktanker i noen retning' date=' og den første som svarer meg(Milla), ber meg dra til helvete... [/quote'] Det gjorde du kort tid etter at jeg hadde passert mitt innlegg nummer 4000, kun for å latterliggjøre meg- det skjønte de fleste. Du lurer ingen Sandman. Milla Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 31. mars 2003 #16 Del Skrevet 31. mars 2003 Akkurat det "jubileet" valgte jeg å markere med en stor egotrip, uten at jeg i det heletatt VISSTE at du var innom samme tema. Er det så mange løgner ute i KG, at det er umulig å bli trodd på en slik troskyldig liten greie???? I blant skulle man ønske at man hadde RL-venner/kolleger som kan gå god for ens troverdighet på KG.... Man kan beskylde meg for mye, men neppe løgnaktighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. mars 2003 #17 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg håper ikke Milla forsvinner. :cry: Vi trenger henne virkelig. Jeg liker saftige kommentarer, selv om hun av og til kan gå over streken....men det gjør vi jo alle en gang i blandt....Alle som er her er trengende og hver og enkelt fyller sin rolle utmerket...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 31. mars 2003 #18 Del Skrevet 31. mars 2003 Pjusk skrev i hovedinnlegget: "Dette med at det er bra med engasjerte diskusjoner gjelder selvfølgelig bare i de tilfellene der majoriteten er enige med meg, altså.... " sitat slutt. Pjusk...dette handler IKKE om SAKLIG uenighet, du må jo være rimelig naiv, hvis du ikke ser noen tendenser UTOVER dette...? Saklig uenighet er enkel å delta i, hvis man har et minimum av kunnskaper om et emne. Her handler det nå om hvorvidt folk skal opptre med like stor grad av folkeskikk og respekt, som det forventes av oss ute i det virkelige liv! Det er godt å vite at problematikken ikke er oss KG-brukere's problem, men nettstedets problem.... man har nok i gripe fatt i i det hverdagslige jobb/privatliv, om man ikke skulle "rydde" også her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. april 2003 #19 Del Skrevet 1. april 2003 Har en ting å si om Gry, Milla og utestenging.. YEAH RIGHT! Dere er meg en god gjeng.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. april 2003 #20 Del Skrevet 1. april 2003 Dere er meg en god gjeng.. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg