Gå til innhold

Barn i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi MÅ nesten invitere min sambos små-søsken fra farens andre ekteskap..... en gutt på 5 år og ei jente på 12. Det blir litt merkelig, sambo har ikke hatt noe særlig kontakt med verken sin far eller barna, kanskje 1-2 ganger i året. Dermed så kjenner ikke barna oss noe særlig, men nå er de nå invitert... Vi får håpe det løser seg på beste måte. De kommer til å bli de eneste barna i bryllupet så jeg må finne på ett eller annet som kan underholde dem...

Det som er så teit er at de kommer tilreisende til hjemplassen min, så det er liksom ingen de kjenner som kan ta seg av barna der oppe...

Skrevet

Vi skal ha noen barn fra den nærmeste familien med i begynnelsen av selskapet. Men det sier vel seg selv at barn i 1-2 års alderen ikke har noe å gjøre på bryllupsfest etter kl 2100

Vår egen lille datter er 20 mndr og skal selvsagt bli med på middagen, og litt i kaffeselskapet, men så blir hun hentet og tatt med hjem. Best for henne(hun får vist seg fram og får showet litt men får dra hjem og sove i trygge omgivelser)

Eldstedatteren vår på 11 får bli med så lenge hun orker.

Jeg skjønner godt at folk inviterer småbarn. Jeg hadde ikke blitt fornærmet om mine døttre ikke fikk bli med om vi ble bedt i bryllup.

Det er DERES fest så det er dere som bestemmer.

Hvis dere har mange tilreisende gjester som MÅ ha barna med seg, foreslår jeg at dere prøver å være behjelpelig med å finne barnevakt.

LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...