Gå til innhold

Hva skal jeg trene?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har lyst til å begynne å trene igjen, men vet ikke hva.

Noe som gir deg runde og fine former, sterk bak og faste lår.

Noen spesielle forslag?

På forhånd takk!

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For finere rompe kan du prøve "rumpehev" Jeg gjør det 5 min hver dag å dt virker

Skrevet

Hvis du trener på helsestudio ville jeg anbefale den å gå på styrketrening i sal hvis det tilbudet finnes der du trener. Da trener du med løse vekter sammen med en gruppe andre. Morsomt, og du får gått gjennom og trent hele kroppen. Og ikke minst, du få veiledning av en istruktør sånn at du gjør øvelsene riktig.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å melde deg inn i ditt lokale treningsenter og prøve ut det de har å tilby. Særlig hvis du har litt problemer med motivasjon når det kommer til å trene vekter og slikt alene. Step er veldig bra for å stramme opp muskler og lår, man må også bruke hodet en god del, særlig i begynnelsen for å husker kombinasjoner og blokker.

Ellers kan du jo prøve deg på aeroboc, yoga, spinning, bodypump- ja alt som senteret har på timeplanen og se hva du liker.

Personlig har jeg funnet ut at det er best å variere treningen litt, og de fleste treningssentere har flinke instruktører til å lede disse timene.

Hvis du velger å følge rådet mitt, la meg gjerne vite hva resultatet ble ;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...