Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2003 #42 Skrevet 1. april 2003 Det er ikke alltid enkelt å bli gravid når man ikke prøver. Men når det er sagt: Gratulerer!!!! Mange ting må tenkes gjennom 1000 ganger før det blir ok, graviditet er virkelig en av de. Med tanke på deg og din samboer - ingen kan vite om dere klarer dette, men dere har i alle fall tatt valget om at abort er utelukket, så da er dere allerede på vei... Jeg kan ikke si mer enn lykke til og en klem til deg!!!
Jinx Skrevet 1. april 2003 Forfatter #43 Skrevet 1. april 2003 Tusen takk alle sammen !!! Dere er så snille, positive og forståelsesfulle.... Har fortsatt ikke helt gått opp for meg... Var å kjøpte meg skjørt idag, og jeg kastet et blikk på kolleksjonen med mamma klær, men det vedgikk meg liksom ikke... Merkelig følelse.. Blir sikkert litt bedre etter at jeg har vært til legen, og fått svar på en del spørsmål.. Kverula : Alle 5 ? :o Plutselig ble vi en stor familie gitt... Furstina : Skal høre med legen min ang kobberspiralen.. Takk for tips Chiquita : Kanskje jeg bør skifte nick ja.. Noen tips ? Klips :Så artig å høre fra deg da.. Eowyn : Javist hadde du rett Scampi, Diva, Sola, Jordbær, Starie og Ine2 Tusen takk !! Godt med så mange klemmer
Gjest sexysadie Skrevet 1. april 2003 #44 Skrevet 1. april 2003 Dette går nok bra!!! utdannelsen kan du ta siden- Og hvis din mann ikke ble så fornøyd over dette så får han snurpe sammen strengene slik at han iallfallikke får flere barn... (Dritlei fyrer som syter og klager over alt mulig!!!)
Gjest Mayamor Skrevet 1. april 2003 #45 Skrevet 1. april 2003 Ville bare gratulere deg med graviditeten. Etter å ha lest en del av innleggene dine; virker du som en moden og reflektert person som kan klare både skole og 3 barn. Velkommen som dagbokskriver... Da kommer du i samme gruppe som meg - der har vi det så koselig. Lykke til. Klem fra Maya30
Alaska Malamute Skrevet 1. april 2003 #47 Skrevet 1. april 2003 Grattulere da... Det går nåkk bra ska du sjå! Har ei veninne som var i samme sitvasjon og de klarte seg bra. Bare ta tiden til hjelp...
Silfen Skrevet 1. april 2003 #50 Skrevet 1. april 2003 Gratulerer så mye Jinx. Dere klarer nok brasene. Det går som oftest bra når man er villig til å takle motgang med positive tanker!
ny dag Skrevet 2. april 2003 #52 Skrevet 2. april 2003 Gratulerer - med litt forsiktighet siden dette ikke var etter planen - og ønsker dere lykke til! Har stor tro på at du vil klare både graviditet, fødsel og studenttilværelsen helt fint. Gode tanker fra meg
lillen Skrevet 2. april 2003 #53 Skrevet 2. april 2003 Jeg må spørre deg om en ting, Jinx! Hva er svangerskapskløe?? Lykke til videre!
Gjest Nivvy Skrevet 2. april 2003 #54 Skrevet 2. april 2003 Gratulerer kjempemye!!! Skal du skrive graviditetsdagbok? Kjempehilsen Birthe!!
Jinx Skrevet 2. april 2003 Forfatter #55 Skrevet 2. april 2003 Takk Takk Takk Takk Takk Takk lillen : Svangerskapskløe er... Ja.. Hva skal en si.. Får et utslett som klør som bare f... Klør og klør.. Ser ikke ut på lårene, leggene, i knehasene, mellom brystene, i korsryggen og på magen.. :cry: Får ikke smøre med Eurax før etter 12 uker.. Ser nesten ut som elveblest.. Du kan lese litt mer her : http://www.barnimagen.com/show.asp?xSideId=3768 Birthe : Jeg vet ikke.. Har liksom ikke gått opp for meg enda.. Men vi får se.. Skulle jo brukt denne tråden som en begynnelse da kanskje..
Jusy me Skrevet 2. april 2003 #56 Skrevet 2. april 2003 Gratulerer så kjempe mye med den lille spiren.. :D LYKKE TIL!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #57 Skrevet 3. april 2003 Hei! Jeg ble tipset om å lese tråden din, for jeg har nå gått to uker over tiden, men har fått negativt på graviditetstest.. Hadde/ har du noen andre symptomer enn svangerskapskløen? Jeg blir jo så usikker her jeg sitter. Vil jo tro på testen, men hvorfor kommer ikke mensen da mon tro? Håper det ordner seg for dere, og at samboeren din også klarer se frem til dette. Og jeg vil gjerne gratulere deg :D Stor klem fra Angeleyes..
Jinx Skrevet 3. april 2003 Forfatter #58 Skrevet 3. april 2003 Takk Jusy me og angeleyes.. angeleyes : Ja jeg hadde andre symptomer ja.. Var kvalm, trøtt, svimmel og små øm i brystene.. (merket det spes når jeg løp) Du får ta en ny test om en ukes tid, eller gå til legen for å få sjekket om du er gravid.. Lykke til
MarianneE Skrevet 4. april 2003 #59 Skrevet 4. april 2003 Ble litt trist, veldig glad og meget medfølende da jeg leste tråden din! Forstår du er blitt betenkt, usikker og redd(?), men dere er to om dette! Går ut ifra at dere elsker hverandre, og vil ha den lille! Har ikke noe super-råd til deg, men ville bare gratulere og ønske lykke til! Husk at alt ordner seg til slutt, selvom ikke løsningen er den man først hadde håpet på!
Jinx Skrevet 4. april 2003 Forfatter #60 Skrevet 4. april 2003 Tusen Takk Marianne E Har begynt å skrive en Graviditetsdagbok nå... Her : http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...9300&highlight= Det hjelper å få sortert tankene litt... Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå