Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #1 Skrevet 31. mars 2003 nå har jeg sittet og vrengt huet mitt og finner ikke på noe smart til å lure min mann med i morgen på selveste 1. april dagen....!!har tenkt og tenkt men det går ikke! den må være god! han er ikke lett lurt.
Gjest gotthard Skrevet 31. mars 2003 #2 Skrevet 31. mars 2003 si det er en ku på badet! jeg går på den vær gang ungen prøver den jeg...jaggu glad jeg har fri fra barnehagen den dagen
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #3 Skrevet 31. mars 2003 unnskyld? skulle det på noen måte være en frekk mening mot meg..i så fall kan du bare la være-...noe så barnslig!
Gjest gotthard Skrevet 31. mars 2003 #5 Skrevet 31. mars 2003 nei , det var ikke frekt ment. ja , jeg er barnslig og faen så stolt av det også. dette var faktisk er forsjøk på og spre lit humor og glede hit , de fleste husker vel da de prøvde og lure foreldre , og trudde de klarte det vær gang. tenkte kansje du sat pris på og mimmre lit mens du tenkte hardt på og lure gubben.. men , jeg skal holde fingra unna tasta jeg
Gjest Starya Skrevet 31. mars 2003 #6 Skrevet 31. mars 2003 Jeg likte den med kua... Problemet er jo bare at jeg må stå på badet når jeg sier det, for at det skal være sant... Jeg advarte faktisk guttungen under legginga i kveld, slik at han skulle være obs på usannsynlige historier på skola i morgen. Jeg så det bredte seg et lite glis, mon tro om jeg satte ham på ideer?
Litago Skrevet 31. mars 2003 #7 Skrevet 31. mars 2003 Hvis jeg forteller Ferdinand at det er en ku på badet i morgen, så er jeg redd at han ikke vil bli spesielt overrasket! :o
@lfa Skrevet 31. mars 2003 #8 Skrevet 31. mars 2003 Hvis jeg forteller Ferdinand at det er en ku på badet i morgen, så er jeg redd at han ikke vil bli spesielt overrasket! :o
Jinx Skrevet 1. april 2003 #10 Skrevet 1. april 2003 Hvis jeg forteller Ferdinand at det er en ku på badet i morgen' date=' så er jeg redd at han ikke vil bli spesielt overrasket! :o [/quote']
anine Skrevet 1. april 2003 #11 Skrevet 1. april 2003 Tenk, du kan si det hver dag du! Vi andre får bare lov en gang i året.
Sisilie Skrevet 1. april 2003 #12 Skrevet 1. april 2003 Si at han skal ringe det og det nummeret....og så er det andakt eller noe...(sjekk på forhånd sjølsagt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå