Gjest sexysadie Skrevet 31. mars 2003 #1 Del Skrevet 31. mars 2003 Har du gitt din kjæreste kallenavn etter Drømmen om Narniafiguren eller etter The Caspian sea?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #2 Del Skrevet 31. mars 2003 Caspian er kjælenavnet hans ja, etter Prins Caspian i bøkene om Narnia :D Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 31. mars 2003 #3 Del Skrevet 31. mars 2003 Det var d jeg skjønte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #4 Del Skrevet 31. mars 2003 Smartingen Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 31. mars 2003 #5 Del Skrevet 31. mars 2003 He,he,he! Jeg husker da min gamlebarndomsdrøm om Narnia!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #6 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har kalt ham det lenge og synes navnet er fint. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 31. mars 2003 #7 Del Skrevet 31. mars 2003 Navnet er nydelig.Liksom den serien NRK bruker å sende i jule/påskeferier. For en gangs skyld skal jeg ikke klage på repriseklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå